آخرین تحولات بازار مسکن پایتخت در اولین هفته تابستان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مشاوران املاک در بعضی مناطق پایتخت عنوان می نمایند: حجم فایل های عرضه شده به بنگاه های املاک نسبت به دو هفته گذشته اندکی با افزایش روبرو شده است.

آخرین تحولات بازار مسکن پایتخت در اولین هفته تابستان

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران داده های اولیه از آخرین تحولات بازار مسکن در ماه پایانی فصل بهار نشان می دهد: میانگین قیمت مسکن در شهر تهران به مترمربعی حدود 19 میلیون تومان رسیده است. این موضوع به خوبی به وسیله قیمت های پیشنهادی ارائه شده به مشاوران املاک در سطح شهر نیز قابل ردیابی است.

آنالیز قیمت پیشنهادی فایل های عرضه شده به بنگاه های املاک در مناطق مختلف پایتخت حاکی از آن است که محدوده قیمتی بخش عمده فایل های مسکن به حدود 17 تا 20 میلیون تومان در هر مترمربع رسیده است. در این میان مشاوران املاک عنوان می نمایند به طور قطع گزینه مناسب برای خریدارهای مصرفی و خانه اولی در محدوده جنوبی خط انقلاب قابل جست و جو است. در عین حال در مناطق شمالی شهر نیز میانگین قیمت پیشنهادی برای واحدهای مسکونی به بیش از 35 میلیون تومان رسیده است.

به گفته مشاوران املاک شرایط حاکم بر بازار مسکن به لحاظ قیمتی موجب شده تا بخش عمده معاملات اجرا شده در بازار به تقاضای سرمایه ای مربوط گردد. خریداران مصرفی نیز که همچنان قصد خرید دارند با دشواری بیشتری نسبت به ابتدای سال یا اواخر سال گذشته در جست و جو برای یافتن فایل موردنظر خود هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 19 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26231

به "آخرین تحولات بازار مسکن پایتخت در اولین هفته تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تحولات بازار مسکن پایتخت در اولین هفته تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید