آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر ، آزمایش نعمتی در دفاع راست

به گزارش بلاگ پو، نزدیک ترین گزینه به پست ماهینی شاید عالیشاه باشد اما برانکو تصمیم گرفته نعمتی را هم که قبلا دفاع راست بازی نموده، امتحان کند.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر ، آزمایش نعمتی در دفاع راست

به گزارش خبرنگاران ، کار پرسپولیس بدون انصاری و کمال سخت بود، با مصدومیت ماهینی سخت تر هم شد. حالا معمای بزرگ این است که آقای سرمربی بدون دو مدافع اصلی اش یعنی انصاری و ماهینی که محروم و مصدومند، خط دفاعش را در بازی با السد چطور آرایش خواهد نمود و کدام بازیکن غیرتخصصی را به خط دفاعی می آورد. می گوییم غیرتخصصی چرا که شاهین عباسیان به عنوان تنها مدافع راست تخصصی پرسپولیس حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته و آدام همتی هم آنقدر تجربه ندارد که حضورش در پست ماهینی را جدی بگیریم.

پس برانکو باید از بین هافبک هایش یکی را به دفاع راست ببرد. نزدیک ترین گزینه به این پست، امید عالیشاه است که بارها در تمرین دفاع راست بوده اما آقای سرمربی تصمیم گرفت یک گزینه دیگر را هم امتحان کند. او در آخرین تمرین پیش از سفر به دوحه سیامک نعمتی را که پیش از این چند بار در پیکان نقش دفاع راست را ایفا نموده بود، بجای ماهینی به بازی گرفت اما هنوز معلوم نیست که آیا برای بازی سه شنبه هم او را انتخاب می نماید یا نه.

تمرین آخر که بدون کاپیتان برگزار گردید، آیتم های دیگری هم داشت. از جمله بدنسازی 15 دقیقه ای در سالن، فوتبال پنج به دو، پاسکاری های تکضرب، پرسینگ، تمرین اختصاصی دروازه بان ها، ارسال از کناره ها، شوتزنی به سمت دروازه، بازی فوتبال و دویدن دور زمین.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1950

به "آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر ، آزمایش نعمتی در دفاع راست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر ، آزمایش نعمتی در دفاع راست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید