آماده سازی مدارس زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه ، ارزیابی اولیه از 800 واحد آسیب دیده

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که مدارس منطقه ها زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه آماده خواهند شد، گفت: بعلاوه پرونده 800 واحد آسیب دیده، تکمیل و ارزیابی اولیه آن انجام شد.

آماده سازی مدارس زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه ، ارزیابی اولیه از 800 واحد آسیب دیده

صادق خلیلیان در انتها جلسه قرارگاه بازسازی منطقه ها زلزله زده خوزستان، اظهارکرد: تقسیم کاری بین دستگاه ها صورت گرفته بود که از هر دستگاه نیز گزارش کار گرفتیم. خوشبختانه بحث مربوط به تکمیل پرونده واحدهایی که باید احداث شوند به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان این که واحدهایی که باید بازسازی و تعمیر شوند نیز 1950 واحد هستند، اضافه کرد: از این تعداد پرونده 800 واحد تکمیل و ارزیابی اولیه آن نیز صورت گرفته و می توانند هم اکنون عملیات بازسازی را جهت این تعداد واحد آغاز نمایند و به محض این که مصوبه دولت ابلاغ گردد، اعتبار در اختیار خانوارها قرار می گیرد تا ما بتوانیم از فرصت بازسازی به برترین شکل استفاده بکنیم.

استاندار خوزستان گفت: قرار شد 5 واحد مدرسه آسیب دیده نیز نوسازی و بازسازی شوند و در عین حال 60 مدرسه هم داریم که باید به وسیله تعمیرات و یا اختصاص کانکس فعال شوند که ظرف یک ماه به بهره برداری خواهند رسید و انشاءالله کار بازگشایی مدارس منطقه ها زلزله زده را تا آخر آبان ماه به تدریج و به صورت هر واحد آموزشی که آماده شد، خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در مورد بعضی از ضروریات هم تصمیم گیری شد که به تدریج بعضی از عشایر که به منطقه برمی گردند، ضروریات زندگی مثل چادر یا بعضی از مایحتاج عمومی در اختیار این دسته از هموطنان هم قرار بگیرد.

خلیلیان گفت: در عین حال بعضی از مایحتاج ضروری علاوه بر سهمیه عادی مانند آرد هم تا 200 کیسه بیشتر تخصیص داده می گردد که 500 کیسه در منطقه در حال توزیع است و 1500 کیسه هم از امروز به وسیله امور عشایر و تعاون روستایی ارسال خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57157

به "آماده سازی مدارس زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه ، ارزیابی اولیه از 800 واحد آسیب دیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی مدارس زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه ، ارزیابی اولیه از 800 واحد آسیب دیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید