آماده همکاری با دانشگاههای ایران در حوزه های مختلف هستیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ساسانه مادرس ظهر پنجشبه با حضور در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:وزارت آموزش و تحقیقات آلمان برای همکاری های آموزشی و پژوهشی در حوزه های مختلف آماده همکاری با دانشگاههای ایران است.

آماده همکاری با دانشگاههای ایران در حوزه های مختلف هستیم

وی اعلام کرد: زمینه های مشترک همکاری خوبی بین ایران و آلمان وجود دارد که می توان با تکیه بر آنها اهداف مشترک را تعرف و در جهت عملیاتی کردن آنها گام برداشت.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست به معرفی توانمندی های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت و صندلی این دانشگاه را در زمینه همکاری های بین المللی تشریح کرد.

اعتضاد رضوی توضیح داد: فروردین سال جاری در حوزه های علوم اعصاب و جراحی مغز و اعصاب با دانشگاه مونستر و انجمن جراحان اعصاب تفاهم نامه های مشترکی امضاء گردیده و امیدواریم بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

گفتنی است معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان همچنین از دپارتمان علوم اعصاب دانشکده پزشکی بازدید و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام گردیده در این بخش نهاده شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1566

به "آماده همکاری با دانشگاههای ایران در حوزه های مختلف هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده همکاری با دانشگاههای ایران در حوزه های مختلف هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید