آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیش از 1000 پرستار و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با کرونا ویروس آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا

طاهره زاهد صفت در گفت وگویی با اشاره به اینکه پزشکان، پرستاران و در مجموع کادر درمانی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، اظهار کرد: بیش از 1000 پرستار و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مقابله با کرونا ویروس آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی توضیح داد: کادر درمانی تا مهار این ویروس پای رسالت خود ایستاده اند و در درمان بیماران از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: کادر درمانی پرتلاش گیلانی بصورت 24 ساعته برای ارائه خدمت به بیماران و مهار کرونا در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش خبرنگاران؛ کروناویروس ها (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس ها هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید 19 را شامل می گردد.

ویروس کرونا یا به وسیله عطسه و سرفه کردن و انتشار بزاق دهان، منتشر می گردد و یا به وسیله سطوح آلوده به این ویروس به بدن انسان راه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20692

به "آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بیش از 1000 پرستار گیلانی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید