آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می دهد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز گفت که آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می دهد.

آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می دهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی ضمن مشروع خواندن حضور ترکیه در لیبی اضافه نمود: ما با لیبی درباره آموزش نیروهای این کشور به توافق رسیدیم و این یک اقدام مشروع است و تداوم خواهد داشت.

چاووش اوغلو درباره کنفرانس برلین که با هدف حل و فصل بحران لیبی برگزار گردید، گفت: این خوب است که همه از آتش بس در لیبی و کوشش در این زمینه حمایت می نمایند اما در عین حال باید به فرایند سیاسی در این کشور سرعت داده گردد.

اظهارات مقام های ترکیه درباره اعزام نیروهای آموزش دهنده به لیبی در حالی مطرح شده که مجلس ترکیه 12 دی ماه مجوز اعزام نیروی نظامی جهت حمایت از دولت وفاق لیبی را صادر کرد. بر اساس مصوبه مجلس، دولت ترکیه این مجوز را دارد که جهت حمایت از دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فایز السراج که مورد حمایت جامعه بین الملل است، نیرو و تجهیزات اعزام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19237

به "آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنکارا به آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید