اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره حمله به نفتکش هاست

به گزارش بلاگ پو، وزرای خارجه اتحادیه اروپا هنوز در حال کوشش برای دستیابی به اطلاعات بیشتری درباره عاملان اصلی حمله به 2 فروند نفتکش در دریای عمان هستند.

اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره حمله به نفتکش هاست

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، در نشست امروز دوشنبه وزرای خارجه اتحادیه اروپا، آلمان و سایر کشورها بر این مساله تاکید کردند که آنها به تصویر روشن تر و واضح تری در ارتباط با حمله به 2 فروند نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز احتیاج دارند، پیش از آنکه درگیر هرگونه منازعه دیپلماتیکی شوند که می تواند تبعات گسترده ای در خاورمیانه داشته باشد.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواهان اطلاعات بیشتری درباره عاملان اصلی حمله به 2 نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز هستند.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان در این باره گفت: اطلاعات آمریکا و بریتانیا باید با اطلاعات سایر کشورهای همپیمان مقایسه گردد. ما باید بسیار مراقب و محتاط باشیم.

وزیر خارجه آلمان اضافه کرد: برلین هنوز هیچ تصمیمی درباره این مساله نگرفته است که چه کسی مسئول اصلی حملات به نفتکش ها بوده است. آلمان هنوز در مرحله جمع آوری اطلاعات واقع شده است و شواهد و اطلاعات دریافت شده تا به امروز تنها از یک منبع بوده است.

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: اکنون وقت آن نیست که برای هر گونه اقدام بدون اطلاعات مناسب، عجله کنیم. باید حداکثر خویشتنداری و هشیاری به کار گرفته گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18073

به "اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره حمله به نفتکش هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره حمله به نفتکش هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید