اخبار جدید از پیش فروش ها ، قرعه کشی تارا و دنا ؛ ادامه فروش قسطی خودرو

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، امروز قرار است قرعه کشی فروش تارا، دنا و وانت آریسان انجام گردد و در عین حال همچنان فرصت برای ثبت نام خرید خودرو نیسان و مشارکت در خرید قسطی خودرو وجود دارد.

اخبار جدید از پیش فروش ها ، قرعه کشی تارا و دنا ؛ ادامه فروش قسطی خودرو

با خاتمه یافتن مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده 2 محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا، قرعه کشی این محصولات امروز با حضور نهاد های نظارتی برگزار می گردد.

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ 120 میلیون و 563 هزار تومان با موعد تحویل 45 روزه در چهارشنبه ثبت نام شد، همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل 90 روزه با قیمت 370 میلیون و 801 هزار تومان در این مرحله عرضه می گردد. همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده معین شده است.

سایپا نیز فروش فوری نیسان دارد که قیمت آن تقریبا همان قیمت بازار است. وانت نیسان دیزل در حالی با قیمت 263 میلیون تومان فروش فوری شده که در بازار نیز این خودرو همین قیمت است.

فروش قسطی خودرو

صاحبان بعضی آگهی ها معمولا رقمی حدود 50 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت دریافت می نمایند و اقساط را به صورت 12، 24 یا 36 ماهه در نظر گرفته اند. آنالیز رقم اقساط این خودروها نشان می دهد که آنها سود زیادی برای این مدل فروش در نظر دارند.

به عنوان مثال رقم پیش پرداخت پراید 131 حدود 64 تا 69 میلیون تومان است و اقساط ماهانه برای دوره فروش 12 ماهه حدود 5.5 میلیون تومان، فروش 24 ماهه حدود 3 میلیون و 100 هزار تومان و فروش 36 ماهه حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

با این حساب سود فروش پراید 131 در این شرکت ها بالاتر از یک میلیون و 600 هزار تومان در ماه است. واحد فروش خودروسازان اما به خبرنگاران اعلام می نمایند که آنها برای خریدهای شخصی فروش اقساطی ندارند و فقط برای تقاضاهای سازمانی با شرایط خاص فروش اقساطی دارند.

برای مطالعه بیشتر درباره فروش قسطی گزارش فروش قسطی محصولات سایپا را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44197

به "اخبار جدید از پیش فروش ها ، قرعه کشی تارا و دنا ؛ ادامه فروش قسطی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار جدید از پیش فروش ها ، قرعه کشی تارا و دنا ؛ ادامه فروش قسطی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید