اختصاصی، لیست 9 کرسی کمیته ملی المپیک ایران برای شورای المپیک آسیا معین شد

به گزارش بلاگ پو، کمیته ملی المپیک ایران برای کسب کرسی های بین المللی به شورای المپیک آسیا فهرستی را ارسال نموده است.

اختصاصی، لیست 9 کرسی کمیته ملی المپیک ایران برای شورای المپیک آسیا معین شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، پس از سرانجام نشست انوک که دو هفته پیش در ژاپن برگزار شده بود، شیخ احمد الصباح، رئیس انوک و شورای المپیک آسیا که تنها کاندیدای انتخابات انوک بود از این پست کنار رفت و نایب رئیس وی سرپرست انوک شد اما در همان نشست گفت که در شورای المپیک آسیا باقی خواهد ماند.

شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا بلافاصله پس از نشست انوک از کمیته های ملی المپیک قاره آسیا خواست اسامی کاندیداهای خود را برای شورای المپیک آسیا که انتخابات آن فروردین ماه 98 برگزار می گردد، اعلام نمایند.

در همین راستا کمیته ملی المپیک ایران لیستی را به شورای المپیک آسیا ارسال کرد تا گزینه های مد نظر کشورمان در هر پست معین گردد.

در این لیست نام فریبا محمدیان، مهرافزا منوچهری و عاطفه اسلامیان دیده می گردد که احتمالا این افراد برای کمیسیون زنان، کمیسیون محیط زیست و کمیسیون بین الملل معرفی شده اند.

همچنین رضا قراخانلو برای کمیسیون آموزش، محمود عبداللهی برای کمیسیون رسانه، مهدی خبیری یا فضل الله باقرزاده برای کمیسیون فرهنگی، سیدرضا صالحی امیری و کیومرث هاشمی برای هیئت اجرایی، هادی ساعی برای کمیسیون ورزشکاران و محمد علیپور برای کمیسیون همگانی معرفی شده اند.

در واقع کمیته ملی المپیک ایران برای 9 کرسی، نفراتی را به شورای المپیک آسیا معرفی نموده است.

لیست مد نظر قبل از سرانجام مهلت معین شده و در حالی به شورای المپیک آسیا ارسال شده که برخی از اعضای هیئت اجرایی و کمیسیون های مرتبط در کمیته ملی المپیک از این لیست بی خبر بوده اند و ابهامات زیادی در خصوص چگونگی انتخاب نفرات وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3443

به "اختصاصی، لیست 9 کرسی کمیته ملی المپیک ایران برای شورای المپیک آسیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی، لیست 9 کرسی کمیته ملی المپیک ایران برای شورای المپیک آسیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید