ادعای رسانه اسپورت: داور ال کلاسیکو در کودکی طرفدار رئال مادرید بوده!

به گزارش بلاگ پو، رسانه اسپورت در گزارشی ادعا کرده داور بازی ال کلاسیکو در کودکی طرفدار رئال مادرید بوده است.

ادعای رسانه اسپورت: داور ال کلاسیکو در کودکی طرفدار رئال مادرید بوده!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حواشی مربوط به داوری ال کلاسیکو به پایان نرسیده است؛ و خوان مارتینز مینوئرا در این دیدار قضاوت بدی انجام نداد، اما هواداران بارسلونا اعتقاد داشتند او یک پنالتی برای آن ها نگرفته، اما سوت خود را برای یک پنالتی بی مورد برای رئالی ها به صدا درآورده است.

پس از پایان بازی، رونالد کومان هم به انتقاد از داور بازی پرداخت تا بارسایی ها همچنان به گلایه های خود ادامه دهند و حالا هم رسانه اسپورت (روزنامه اسپانیایی مشهور که به بارسلونا گرایش دارد) به انجام تحقیقات درباره سابقه خانوادگی مینوئرا در شهر والنسیا و منطقه ویاجویوزا پرداخته.

این روزنامه نوشته قرار بوده مونوئرا به همراه پدرش به تماشای ویاجویوزا و سرویلنته در دسته سوم اسپانیا بنشیند، زیرا تیم شهر او است، اما به دلیل بروز حواشی مربوط به قضاوتش از این مسئله خودداری کرده. الوتریو مارین، نماینده تیم ژوننزه که در همان منطقه واقع شده است میزبان خبرنگار اسپورت بوده. او به این رسانه گفته که از دیرباز با خانواده مونوئرا رفت و آمد داشته و مونوئرا هیچ گاه عشقش به تیم رئال را پنهان نکرده است. پدر او، خوان رامون هم یکی از موسسین کلوپ هوادارای رئال مادرید بوده و در کنار یک هواداا دیگر رئال به مام ادواردو زاپالانا (رئیس پیشین والنسیا) در این کلوپ حضور داشته. اسپورت به نقل از این منابع نوشته پدر مونوئرا چندبار در دسته سوم فوتبال اسپانیا داوری کرده و زیر لباسش، پیراهن تیم رئال مادرید را بر تن کرده است.

این تحقیقات البته تاثیری در نتیجه بازی نداشته یا باعث شکایت بارسلونا نشده، اما به توجه به مخاطبین رسانه اسپورت (هواداران بارسلونا) مورد استقبال قرار گرفته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37376

به "ادعای رسانه اسپورت: داور ال کلاسیکو در کودکی طرفدار رئال مادرید بوده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای رسانه اسپورت: داور ال کلاسیکو در کودکی طرفدار رئال مادرید بوده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید