ارتقای زیرساخت های توسعه روستاهای زرندیه مدنظر دهیاران قرار گیرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز شنبه در سفر به شهرستان زرندیه و در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی این شهرستان، گفت: در حال حاضر بیش از 50میلیارد ریال اعتبار نزد دهیاری های شهرستان زرندیه وجود دارد که می بایست از این بودجه برای تامین زیرساخت توسعه روستاهای این شهرستان بهره گرفت.

ارتقای زیرساخت های توسعه روستاهای زرندیه مدنظر دهیاران قرار گیرد

استاندار مرکزی اضافه کرد: در بخش خرقان شهرستان زرندیه، با توجه به شرایط موجود روستاها، اقدام جهادی دستگاه های مسئول و مرتبط برای ارتقای زیرساخت ها ضروری بوده و یکی از زیرساخت هایی که در این شهرستان باید به آن توجه گردد راهسازی است.

آقازاده اعلام کرد: همچنین این شهرستان ظرفیت های مطلوبی در حوزه گردشگری دارد که با ارتقای زیرساخت ها می توان از این پتانسیل به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی بهره گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: در این رابطه بایستی همکاری و تعامل مطلوب میان دهیاری ها و همچنین شوراهای اسلامی روستاها وجود داشته باشد تا بتوان با استفاده از ظرفیت های روستاها، توسعه این مناطق را رقم زد.

استاندار مرکزی توضیح داد: همچنین در این زمینه باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گرفته گردد تا بتوانیم روند توسعه روستایی شهرستان زرندیه را تسهیل و تسریع ببخشیم.

آقازاده ادامه داد: شهرستان زرندیه هم در حوزه کشاورزی و دامپروری و هم در زمینه گردشگری و آثار تاریخی از ظرفیت های خوبی بهره مند است و ارتقای زیرساخت هایی از جمله در حوزه راهسازی، بهداشت و درمان و... می تواند به استفاده بهینه از این پتانسیل ها بیانجامد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 589

به "ارتقای زیرساخت های توسعه روستاهای زرندیه مدنظر دهیاران قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای زیرساخت های توسعه روستاهای زرندیه مدنظر دهیاران قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید