از شکستهای زیاد تا گلزنی همزمان 3 بازیکن خارجی، فولاد آخرین قربانی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران پس از دو بازی متوالی در آسیا، با بازی مقابل ذوب آهن به لیگ برتر بازگشت که این ملاقات از هفته بیستم لیگ برتر است.

از شکستهای زیاد تا گلزنی همزمان 3 بازیکن خارجی، فولاد آخرین قربانی

آبی پوشان در هفته های بیستم ادوار گذشته لیگ برتر 19 بار به میدان رفته اند که در آن مسابقات 7 بار پیروز شده، 5 بار مساوی نموده و 6 بار شکست خورده اند. همچنین آنها در این هفته ها مجموعا 19 بار گلزنی نموده و 15 بار هم گل خورده اند تا این آمار تعادل نسبی نتایج آنها را در هفته های نوزدهم نشان دهد.

اولین حریف

نخستین بار آبی پوشان در هفته بیستم اولین دوره لیگ برتر به مصاف فجر سپاسی رفتند که این ملاقات در تاریخ 81/10/2 در شیراز برگزار گردید و با نتیجه صفر-صفر به خاتمه رسید. در این ملاقات منصور پورحیدری سرمربی آبی پوشان بود.

اولین شکست

اولین شکست آبی پوشان در هفته های بیستم لیگ برتر به دومین فصل این مسابقات باز می گردد که آنها در تاریخ 82/1/31 در ملاقاتی خانگی به ملاقات برق شیراز رفتند که با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند. یدالله اکبری از روی نقطه پنالتی تنها گل آبی پوشان را در این ملاقات به ثمر رساند.

اولین پیروزی

نخستین پیروزی استقلال در هفته های بیستم به فصل چهارم باز می گردد که آبی ها در تاریخ 82/11/13 در ملاقاتی که میهمان محسوب می شدند، پاس تهران را با نتیجه 2 بر یک در استادیوم آزادی شکست دادند. فرزاد مجیدی و غلامرضا عنایتی برای آبی پوشان در این بازی گلزنی کردند.

پرگل ترین بازی

ملاقاتهای هفته های بیستم استقلال خیلی پر گل نبوده. اما این تیم در ششمین فصل از لیگ برتر در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف صباباتری رفتند که این ملاقات 5 گل داشت و سهم آبی پوشان 3 گل بود. علی علیزاده، امیرحسین صادقی و علی انصاریان برای استقلال در آن بازی گلزنی کردند که این پرگل ترین ملاقات آنها در هفته های بیستم لیگ برتر بود.

بهترین پیروزی

بهترین نتیجه ای که آبی پوشان در هفته های بیستم به دست آورده اند، به فصل گذشته باز می گردد که با گلزنی سه بازیکن خارجی و سیه چرده خود فولاد را در اهواز با نتیجه 3 بر یک شکست دادند. در این بازی گادوین منشا، آیاندا پاتوسی و ایسما برای استقلال گل زدند. این بازی هم بهترین پیروزی استقلال در هفته های بیستم بود و هم تنها ملاقات آنها که همه گلهای این تیم را بازیکنان خارجی اش به ثمر رساندند.

ضعیف ترین نتایج

آبی پوشان دو بار در هفته های بیستم پذیرای شکست 2 بر یک شده اند که این دو بازی ضعیف ترین نتایج آنها در این هفته ها بوده است. هر دو شکست استقلالی ها در این هفته ها مقابل تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن بود. آبی ها یکبار در تاریخ 87/10/10 در اصفهان مقابل سپاهان 2 بر یک شکست خوردند و یکبار دو فصل بعد و در تاریخ 89/10/2 در تهران مقابل ذوب آهن با همین نتیجه شکست خوردند. در هر دو بازی هم تک گل استقلال را آرش برهانی به ثمر رساند.

بهترین گلزن

آبی پوشان در هفته های بیستم کلا 19 گل به ثمر رسانده اند و بهترین گلزن آنها در این هفته ها آرش برهانی و غلامرضا عنایتی با 2 گل زده هستند. همچنین استقلالی ها در هفته های نوزدهم تنها یکبار از روی نقطه پنالتی گلزنی نموده اند که آن گل هم توسط یدالله اکبری به ثمر رسیده است.

ذوب آهن تکراری ترین حریف می گردد

تا قبل از هفته بیستم فصل نوزدهم، هر کدام از تیم های ذوب آهن، فولاد و مس کرمان با 2 بازی مقابل استقلال بیشترین تعداد بازی در هفته های بیستم با این تیم را داشتند و باتوجه به بازی این تیم مقابل ذوب آهن در روز یکشنبه، این تیم اصفهانی تکراری ترین حریف آبی پوشان در این هفته ها می گردد.

ملاقات استقلال و ذوب آهن از هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 18:30 یکشنبه 4 اسفند به میزبانی آبی پوشان تهران در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20351

به "از شکستهای زیاد تا گلزنی همزمان 3 بازیکن خارجی، فولاد آخرین قربانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شکستهای زیاد تا گلزنی همزمان 3 بازیکن خارجی، فولاد آخرین قربانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید