استاندار هرمزگان دستور توزیع گوشت وارداتی را صادر کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان گفت: این گوشت ها هم اکنون درکانتینر های یخچالدار در بندر شهید رجایی نگهداری می گردد.

استاندار هرمزگان دستور توزیع گوشت وارداتی را صادر کرد

استاندار هرمزگان ادامه داد: دستور ترخیص و توزیع کانتینرهای گوشت به پشتیبانی امور دام و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داده شده است. در پی این اقدام روز گذشته سازمان مرکزی یکی از اداره ها برای جلوگیری از توزیع گوشت در استان خواهان میزان احتیاج استان شد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان افزود: البته این عده استدلال هایی مانند پرداخت نشدن ارز به شرکت خارجی را عنوان می کردند که همه آنها توجیه بود.

استاندار هرمزگان خاطر افزود: اداره های مانند استاندارد، غذا و دارو، گمرک، بنادر و دریانوردی و سایر توجه نمایند، گاهی مصلحتی در استان ایجاب می نماید که تصمیمی گرفته گردد و مدیران باید با مدیریت عالی استان هماهنگ باشند، اگر مدیر با سازمان مرکزی خود کار می نماید دیگر به اینجا مراجعه نکند.

استاندار هرمزگان یاد آور شد: سلامت و نشاط استان برای ما اهمیت فراوانی دارد و اگر تصمیمی گرفتم مسوولیت آنرا می پذیرم.

همتی خاطر نشان کرد: مدیر ناهماهنگ صندلی خود را از دست می دهد که برای برطرف این ناهماهنگی اقدام می کنم، هرمزگان به مدیر شجاع و خلاق احتیاج دارد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان خاطر نشان کرد: باید در کنار هم صلاح و مصلحت استان را دنبال کنیم و به اندازه مسوولیت خود مسوولیت پذیر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5397

به "استاندار هرمزگان دستور توزیع گوشت وارداتی را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار هرمزگان دستور توزیع گوشت وارداتی را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید