استعفای رئیس حزب دموکرات در ایالت آیووا

به گزارش بلاگ پو، رئیس حزب دموکرات در ایالت آیووا به دلیل آشفتگی روی داده در فرایند برگزاری انتخابات درون حزبی دموکرات ها از سمت خود کناره گیری کرد.

استعفای رئیس حزب دموکرات در ایالت آیووا

به گزارش ، پس از آشفتگی در انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا که به تمسخر حزب دموکرات توسط مخالفان و ترامپ منجر شد، تروی پراس، رئیس حزب دموکرات در این ایالت از سمت خود کناره گیری کرد.

پس از برگزاری انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا، به دلیل خراب شدن سیستم نرم افزاری تمامی آرا با دست شمارش شد که همین امر باعث طولانی شدن فرایند اعلام پیروز نهایی این ایالت شد.

حزب دموکرات آیووا بیان نمود با شمارش کامل آرای حوزه های انتخابی این حزب در ایالت آیووا آمریکا برای معرفی فرد منتخب دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، مشخص شد پت بوتجج با اختلاف بسیار کمی برنی سندرز را شکست داد.

رقابت درون حزبی دموکرات ها در ایالت آیووا به دلیل تاخیر در اعلام نتایج آن جنجال های بسیاری را به همراه داشت و ترامپ بار ها دموکرات ها را به دلیل این تاخیر در اعلام نتایج مورد تمسخر قرار داد.

پیش از این تام پرز، رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در پی افشای وجود خطا های متعدد در نتایج انتخابات درون حزبی برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت آیووا از مسئولان این ایالت خواسته بود نتایج اعلام شده را فورا بازبینی کنند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19800

به "استعفای رئیس حزب دموکرات در ایالت آیووا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای رئیس حزب دموکرات در ایالت آیووا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید