اعلام آمادگی وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در استادیوم آزادی

به گزارش بلاگ پو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی این وزارتخانه برای ایجاد اینترنت اختصاصی برای خبرنگاران در استادیوم آزادی اطلاع داد.

اعلام آمادگی وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی در گفت وگو با رادیو تهران از اعلام آمادگی برای امکان اینترنت اختصاصی برای خبرنگاران استادیوم اطلاع داد و گفت: هفت سایت اختصاصی برای استادیوم گذاشته بودند، اما به نظرم دو امکان می خواهد، یکی امکان ویژه به صورت اختصاصی برای خبرنگاران است که هنوز موجود نیست و دوم خدمات وای فای است. ما آمادگی داریم در کوتاه مدت مسئله را رفع کنیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این پرسش که گفته شده برای برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز استادیوم آزادی 38 مشکل دارد و باید مرتفع گردد، اضافه نمود: یکی از این ایرادها به عهده وزارت ارتباطات است و اینترنت استادیوم مشکل دارد در آخرین دربی خودم در استادیوم بودم و کیفیت ارتباط خوب شده بود. بیرون استادیوم ظاهراً خوب نبوده و کیفیت مناسب نبود، اما در داخل اینترنت خوب بود.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه ورزش کردن جزو واجبات زندگی است، گفت: ورزش کردن یا حتی نرمش، جزو فرصت نیست و از واجبات است که برای آن باید برنامه ریزی داشت. من کوشش می کنم، حداقل روزی 45 دقیقه پیاده روی داشته باشم، شنبه ها هم با معاونان ورزش می رویم و در چمن فوتبال بازی می کنیم.

وی ادامه داد: من هوادار بیشتر تیم ها هستم؛ پرسپولیس و استقلال و سپیدرود. در گذشته در پست فوروارد بازی می کردم و در حال حاضر هم در پست دفاع بازی می کنم. متأسفانه با سایر وزرا نشده که فوتبال بازی کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: رادیو را معمولاً در خودرو گوش می کنم. رادیو یک رسانه اثرگذار قدیمی است و کار پرزحمتی است، اما لذت دیگری دارد. من معمولاً رادیو تهران، جوان و پیغام را گوش می کنم.

برنامه تهران من کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که هر روز جز جمعه ها ساعت 17 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2446

به "اعلام آمادگی وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت خبرنگاران در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید