افزایش انتقادها از ناکامی 2ساله پلیس انگلیس در آنالیز پرونده کودک آزاری ها

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: یک نشریه انگلیسی با اشاره به اینکه با گذشت دو سال از اطلاعات ارائه شده در خصوص 300 پرونده کودک آزاری در این کشور، این پرونده ها همچنان مفتوح هستند، این امر را نشانه ناکارآمدی و ناکامی پلیس این کشور در رسیدگی به موضوع کودک آزاری دانست.

افزایش انتقادها از ناکامی 2ساله پلیس انگلیس در آنالیز پرونده کودک آزاری ها

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشریه انگلیسی گاردین گزارش داد که نیروهای پلیس این کشور پس از دو سال همچنان در حال آنالیز حدود 300 پرونده مرتبط به کودک آزاری هستند. اطلاعات مرتبط با این موارد کودک آزاری حدود دو سال پیش بود که از سوی پلیس شهر تورنتوی کانادا به همتایان انگلیسی آن ها ارائه شد.

به نوشته این نشریه، 271 مورد همچنان در دست آنالیز است و اطلاعات حاصله نشان می دهد که تاکنون 724 مورد برای آنالیز های بیشتر به دیگر واحدها ارجاع شده که در پی آن 34 نفر متهم شده اند.

نیروی پلیس شهری نیز پس از دریافت ارجاعات صادر شده در خصوص 193 نفر، 31 تن از آن ها را بازداشت نموده اند. همچنین 4 تن متهم شده و 20 نفر نیز با قرار وثیقه و تا انتها تحقیقات آزاد شده اند. تحقیقات در خصوص 36 مورد از 162 ارجاع اجرا شده همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که رؤسای پلیس در سرتاسر انگلیس و ولز به علت ناکامی در انجام اقدامات سریع در خصوص اطلاعات منتشر شد شدیدا مورد انتقاد قرار دارند. طبق اطلاعات منتشر شده معین شد که 2300 شهروند این کشور فیلم های هرزه نگاری از بدن برهنه نوجوانان پسر را خریداری نموده اند.

پیشتر کمیسیون مستقل شکایات از پلیس به رؤسای پلیس محلی دستور داد تا اطلاعات ارائه شده از سوی آژانس ملی جرم و جنایت در نوامبر 2013 در خصوص کودک آزاران در منطقه حفاظتی خود را آنالیز نمایند. اما در دو آنالیز ملی صورت گرفته، پلیس به ناکامی درانجام اقدام مناسب در این ارتباط متهم شده است.

به نوشته گاردین، در یک مورد، پلیس منطقه اِسِکس برای مدت 9 ماه از انجام اقدامات لازم در خصوص اطلاعات ارائه شده درباره مارتین گولدبرگ، معاون مدیر مدرسه تورپ هال در ساوث اِند ناکام مانده بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، معین شده است که گولدبرگ پیش از اقدام به خودکشی (وی پس از اینکه متوجه شد که پلیس در آستانه شروع تحقیقات درباره وی است خودکشی کرد)، از ده ها کودک مدرسه ای فیلمبرداری نموده بود.

بر این اساس 3 واحد از نیروهی پلیس انگلیس - شامل آژانس ملی جرم و جنایت، پلیس نورث یورکشایرو پلیس منطقه اِسِکس - در مور چگونگی آنالیز اطلاعات مرتبط با این پرونده توضیحات خود را به نهاد نظارت و بازرسی پلیس این کشور ارائه نموده اند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17555

به "افزایش انتقادها از ناکامی 2ساله پلیس انگلیس در آنالیز پرونده کودک آزاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش انتقادها از ناکامی 2ساله پلیس انگلیس در آنالیز پرونده کودک آزاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید