الهامی: حاج صفی در تیم تراکتور راحت است، مظاهری در فینال جام حذفی بازی نمی کند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط حاج صفی و رشید مظاهری و بازی با استقلال در فینال جام حذفی توضیحاتی را ارائه کرد.

الهامی: حاج صفی در تیم تراکتور راحت است، مظاهری در فینال جام حذفی بازی نمی کند

به گزارش، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه احسان حاج صفی بعد از فینال جام حذفی از این تیم تبریزی جدا می گردد، اظهار کرد: حاج صفی یک سال دیگر قرارداد دارد و بحثی هم در این باره مطرح ننموده است. اگر مسئله ای بود به طور حتم او به من اطلاع می داد. هر روز صحبت هایی درباره انتقال این بازیکن به سپاهان، استقلال، تیم های یونانی مطرح می گردد که فکر نمی کنم صحت داشته باشد.

الهامی درباره نگرانی اش درباره ماندن یا جدایی حاج صفی اعلام کرد: حاج صفی با باشگاه تراکتور قرارداد دارد، اما اطلاعی از تصمیم این بازیکن برای ماندن یا جدایی اش از تراکتور ندارم. به هر حال این بحث مدیریتی است و باید باشگاه درباره شرایط حاج صفی تصمیم بگیرد. این بازیکن با تمام اعضای تیم تراکتور راحت است، اما از تصمیمش خبر ندارم.

او درباره بازی فینال جام حذفی بین تیم های فوتبال تراکتور و استقلال گفت: به هر حال اظهارات نامجو مطلق مربی استقلال درباره قهرمانی این تیم در جام حذفی محترم است، اما ما هم تراکتور هستیم. با تمام احترامی که برای طرفداران استقلال قائل هستم، چیزی به غیر از قهرمانی ما را راضی نمی کند. به هر حال حق طرفداران تراکتور است که به یک جام قهرمانی برسند. همه سعی و کوشش خود را می کنیم. بازیکنان ما در بازی با استقلال پا پس نمی کشند. امیدوارم تیم ما برنده فینال در مشهد باشد، چون ما سختی های زیادی کشیده ایم تا به اینجا برسیم. به طور حتم قهرمانی را به راحتی از دست نمی دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط رشید مظاهری گفت: به طور حتم مظاهری برای تیم ما خیلی زحمت کشیده است و دوست دارم که همه نفرات خود را در فینال داشته باشم. البته اگر مظاهری باز هم به تیم برگردد در فینال جام حذفی بازی نمی کند و اخباری دروازه بان اصلی ما در بازی با استقلال است. به هر حال باشگاه تراکتور باید درباره شرایط اقتصادی و قراردادی مظاهری صحبت کند، چون با من صحبت ننموده است. من اطلاعی از قرارداد این دروازه بان ندارم و مدیریت باشگاه باید در این باره نظر بدهد. مظاهری خیلی دوست داشتنی است و شخصیت مرموزی ندارد، اما با توجه به اینکه اخباری در ملاقات با نفت مسجد سلیمان بازی نموده و در سخت ترین شرایط به تیم ما یاری نموده است نمی توانم از او بگذرم.

او در خاتمه گفت: من همه نفرات خود را در بازی با استقلال احتیاج دارم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و ما باید با همه نفرات و توان خود به مصاف این تیم برویم. علاوه بر این در صورتی که مظاهری به تیم برگردد به طور حتم در لیست 18 نفره خواهد بود، اما اگر اخباری مسئله ای نداشته باشد در درون دروازه تیم ما قرار می گیرد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32618

به "الهامی: حاج صفی در تیم تراکتور راحت است، مظاهری در فینال جام حذفی بازی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: حاج صفی در تیم تراکتور راحت است، مظاهری در فینال جام حذفی بازی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید