اوباما با حمله به ترامپ: آیا در کودکی هیچ کسی به مهمانی تولد او نیامده است؟

به گزارش بلاگ پو، همزمان با کمپین ترامپ در پنسیلوانیا اوباما به همراه بایدن در میشیگان به سیاست های رئیس جمهور امریکا و نحوه مدیریت او در کرونا تاختند.

اوباما با حمله به ترامپ: آیا در کودکی هیچ کسی به مهمانی تولد او نیامده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وب سایت شبکه خبری سی ان بی سی نیوز نوشت: به نقل از ا رئیس جمهوری سابق آمریکا در حمایت از نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری، از عملکرد دونالد ترامپ در مهار کرونا و اظهارات وی درباره پزشکان انتقاد کرد و گفت: او فقط به خود فکر می کند.

باراک اوباما روز شنبه در یک سنت شکنی نانوشته در میان رئیسان جمهوری سابق، با جو بایدن معاون اول دولت خود و نامزد فعلی ریاست جمهوری همراه شد تا در میشیگان به نفع او و علیه عملکرد دونالد ترامپ سخنرانی کند.

اوباما نشان داده است در خیزش مردمی موفقیت خوبی دارد، تعداد دنبال کنندگان وی در شبکه های مجازی بیش از 120 میلیون نفرند و می تواند زبان گویایی برای بایدن و حزب دموکرات در برابر رئیس جمهوری فعلی و دولتش باشد که تا به امروز به دلیل سیاه بودن رنگ پوستش، بسیاری از توافق ها و معاهداتی که امضای او در زیر آن بوده است را باطل کرده اند.

وی ادامه داد: کانادا نخستین مورد کرونا را همزمان با آمریکا شناسایی کرد. اما نرخ مرگ ومیر ما اکنون 2.5 برابر بیشتر از کانادا است. اگر ما همان نرخ جان باختگان کانادا را می داشتیم باید تقریبا 90 هزار تن به جای 230 هزار نفر جان می دادند. اگر ما همچون کانادا عمل کرده بودیم اکنون حدود 140 هزار نفر زنده بودند. به این فکر کنید.

بیشتر بخوانید:اوباما: ترامپ حسادت می کند

رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از اظهارات ترامپ که این تعداد از مرگ ومیر را زیاد ندانسته بود، به تلاش ترامپ برای رشد اقتصادی و کاهش بیکاری اشاره کرد و گفت با نادیده دریافت همه گیری، بیکاری کاهش نمی یابد.

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته ترامپ که مدعی شده بود پزشکان برای دریافت پول بیشتر، آمار کرونا را زیاد می کنند، اضافه نمود: او پزشکان را به سود بردن از این بیماری همه گیر متهم می کند، گفت که پزشکان بیش از حد این بیماری، بیماران را می کشند زیرا از این طریق کسب درآمد خواهند کرد.اوباما تاکید کرد: او نمی تواند درک کند، او نمی فهمد که کسی برای نجات دیگران جان خود را بدون تلاش برای دریافت یک دلار هم به خطر می اندازند.

وی درباره وسواس ترامپ درباره تعداد جمعیت حاضر در گردهمایی های انتخاباتی هم اظهار کرد: وسواس او در مورد ازدحام جمعیت برای چیست؟ این همان معیار اندازه گیری موفقیت او است. او هنوز نگران کوچکتر شدن جمعیت مراسم تحلیف خود نسبت به من است ... آیا او هیچ چیز بهتری برای نگران شدن ندارد؟ آیا در کودکی هیچ کسی به مهمانی تولد او نیامده است؟ وقتی کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با همه گیری است، ظاهرا چیز نگران کننده ای برای شما نیست. این تفاوت بین جو بایدن و ترامپ است.

ترامپ بارها ادعا کرده است که گردهمایی های وی بیش از 40 هزار جمعیت دارند در حالیکه در سخنرانی اوباما تنها 42 نفر بوده اند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا که تا به امروز محبوبیت زیادی در بین مردم این کشور دارد، تاکید کرد: ترامپ به تغذیه ضمیر خود اهمیت می دهد ، جو به فکر حفظ ایمنی شما و خانواده هایتان است.

اوباما هم در این گردهمایی در این ایالت سرنوشت ساز، بر حضور همه جانبه مردم در پای صندوق رای تاکید کرد و آرای بیشتر را همچون قدرت بیشتر رئیس جمهوری منتخب دانست.

بایدن: وقت بازگشت ترامپ به خانه است

نامزد حزب دموکرات در ریاست جمهوری آمریکا گفت: وقت آن است که ترامپ کوله پشتی اش را بردارد و به خانه برود.

به گزارش ایرنا، جو بایدن ظهر شنبه در سخنرانی انتخاباتی خود که در معیت باراک اوباما در میشیگان انجام شد، اضافه نمود: در سه روز، ما می توانیم به این دوره ریاست جمهوری پایان دهیم که کشور را تجزیه کرده، در محافظت از مردم شکست خورده و بر شعله های نفرت دمیده است.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست که ترامپ چگونه تلاش می کند. هیچ چیزی نمی تواند مردم این کشور را از رای دادن و بازگرداندن دموکراسی بازدارد.

معاون اول باراک اوباما با انتقاد از عملکرد ترامپ در مهار کرونا در این کشور، اضافه نمود: من هرگز پرچم سفید را برنمی افرازم و تسلیم نمی شوم. ما قصد داریم که این ویروس را شکست دهیم و آن را تحت کنترل درآوریم.

بایدن در واکنش به اظهارات روز گذشته که مدعی شده بود پزشکان به عمد آمار کشته شدگان ناشی از کرونا را افزایش می دهند چرا که برای آنها پول دارد، گفت: این مرد، چه مرضی دارد؟ عذرخواهی می کنم از اینگونه صحبت کردن.

بیشتر بخوانید: بایدن: ترامپ کوله پشتی را بردارد و به خانه برگردد

310 310

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36698

به "اوباما با حمله به ترامپ: آیا در کودکی هیچ کسی به مهمانی تولد او نیامده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباما با حمله به ترامپ: آیا در کودکی هیچ کسی به مهمانی تولد او نیامده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید