اولین پرواز مسافری در فرودگاه پیغام به زمین نشست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فرودگاه بین المللی پیغام از زیرمجموعه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان البرز، شهرستان کرج واقع است.

اولین پرواز مسافری در فرودگاه پیغام به زمین نشست

این فرودگاه پیش ازاین در حوزه کارگو فعالیت می کرد، پیگیری های فراوان مسئولان استان البرز برای مسافربری شدن این فرودگاه امروز به ثمر نشست و اولین پرواز مسافری از مشهد مقدس به مقصد کرج انجام شد.

علی کاملی مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین المللی پیغام پیش ازاین در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مطابق با مطالعات انجام گردیده بیشترین مقاصد پروازی موردنظر برای فرودگاه بین المللی پیغام؛ فرودگاه شهرهای مشهد، بندرعباس، کیش، اهواز، شیراز و تبریز است.

وی اضافه نمود: مسیرهای پیشنهادی شهرهایی مانند زاهدان، چابهار، آبادان، قشم و یا ارومیه هم به عنوان دیگر مقاصد پروازی فرودگاه بین المللی پیغام مطرح هستند که روی این برنامه ها کار خواهد شد.

کاملی بیان نمود: برای انجام پروازهای بین المللی نیز شهرهای نجف اشرف و بغداد در برنامه واقع شده است و پیشنهادهای دیگری مانند انجام پرواز به فرودگاه کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، گرجستان و چند کشور دیگر نیز در حال آنالیز است.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش سفرها، پروازها در تمام ایام هفته توزیع گردد و ادامه داد: بدیهی است به منظور رفاه حال مردم البرز و استان های هم جوار، بسته به مواردی همچون تقاضای سفر، روزها و مسیرهای پروازی، برنامه ریزی های لازم جهت اخذ بهترین تصمیمات عملیاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1593

به "اولین پرواز مسافری در فرودگاه پیغام به زمین نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پرواز مسافری در فرودگاه پیغام به زمین نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید