بانوی رکابزن تاریخ ساز:کرونا جلوی پیشرفتم را گرفت، تاسف آور است در لیگ پولی نمی گیریم

به گزارش بلاگ پو، بانوی رکابزن لژیونر ایران گفت: کرونا تا حدودی جلوی پیشرفت من را گرفت اما اهداف بزرگی دارم و نمی گذارم هیچ چیزی باعث بی انگیزگی ام گردد.

بانوی رکابزن تاریخ ساز:کرونا جلوی پیشرفتم را گرفت، تاسف آور است در لیگ پولی نمی گیریم

سمیه یزدانی در مصاحبه با خبرنگاران درباره اینکه با وجود آغاز فعالیت تیم اسپانیایی خود، نتوانست تیمش را همراهی کند، اعلام کرد: تیم من حدوداً از مرداد فعالیتش را آغاز کرد و در چند مسابقه در کشور اسپانیا شرکت کرد اما من به دلیل اینکه مسابقه جاده قهرمانی دنیا را در شهریور پیش رو داشتم ترجیح دادم که ایران بمانم و برای حضور در آن رقابتها آماده شوم. از این رو نتوانستم تیمم را همراهی کنم ولی متاسفانه شرایط شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا هم پیش نیامد.

یزدانی در پاسخ به این پرسش که اکنون تکلیف قرارداد او با تیم اسپانیایی چگونه است، گفت: فصل دوچرخه سواری در مهر تمام شد و قرارداد من هم برای سال 2020 به خاتمه رسید. در حال حاضر مجدداً برای سال 2021 با همان تیم قبلی قرارداد بسته ام و مسابقات ما نیز از اسفند آغاز می شوند.

بانوی رکابزن ایران در باره اینکه با عضویت در یک تیم اروپایی برنامه زیادی برای پیشرفت خود داشت و توانست برنامه های خود را عملی کند یا خیر، توضیح داد: تاحدودی کرونا جلوی پیشرفت من را گرفت ولی پیش از شیوع ویروس کرونا خوشبختانه توانستم با حضور در دو مسابقه سطح بالا با بهترین دوچرخه سواران اروپایی رقابت کنم و از اختلاف سطح خودم با بهترین ها آگاه شوم. من به این باور رسیدم که با کوشش بیشتر می توانم در سطح رکابزنان اروپایی باشم.

او در خصوص شرایط قراردادها در لیگ برتر بانوان در داخل ایران نیز گفت: ما در لیگ ایران قراردادی نداریم و در ازای شرکت در مسابقات لیگ، پولی دریافت نمی کنیم که مسئله خیلی تأسف آوری است.

تنها دختر دارنده مدال برنز قهرمانی جاده آسیا در ایران در پاسخ به این پرسش که چقدر کوشش نموده تا بلاتکلیفی که در برگزاری مسابقات وجود دارد، در انگیزه اش تاثیر نگذارد، تاکید نمود: من به دلیل اینکه اهداف بزرگی در دوچرخه سواری دارم و از طرفی به شدت به رشته ام علاقه مند هستم بنابراین هیچ چیزی نمی تواند باعث بی انگیزگی ام گردد. در حال حاضر نیز مثل همواره خیلی قوی تمریناتم را دنبال می کنم تا بتوانم دوباره در قهرمانی آسیا پیروز شوم.

یزدانی در خصوص برنامه ریزی خود برای پیروزیت در سال 2021 تاکید نمود: مهم ترین هدفم کسب نتایجی بهتر از سال قبل در تورهای اروپایی است و با توجه به تمرینات سختی که انجام می دهم امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت خودم را در دوچرخه سواری ببینم و مزد زحماتم را بگیرم. همچنین دوباره پرچم ایران را در قهرمانی آسیا به اهتزاز دربیاورم.

او در خاتمه گفت: آرزوی سلامتی برای همه ورزشکاران دارم که با وجود مسائل مالی اما با هزینه های شخصی خود باز هم با تمام توان کوشش می نمایند تا پیروز شوند و برای ایران افتخار آفرین باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38884

به "بانوی رکابزن تاریخ ساز:کرونا جلوی پیشرفتم را گرفت، تاسف آور است در لیگ پولی نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی رکابزن تاریخ ساز:کرونا جلوی پیشرفتم را گرفت، تاسف آور است در لیگ پولی نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید