بانک ها موانع پرداخت تسهیلات در شادگان را برطرف نمایند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک های عامل این شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان و ارائه پیشنهادهای اجرای طرح های فراگیر و پایدار و تبصره 20 اظهار کرد: از کلیه بانک های شهرستان انتظار می رود در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار با متقاضیان معرفی گردیده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری نمایند.

بانک ها موانع پرداخت تسهیلات در شادگان را برطرف نمایند

وی تاکید نمود: از کلیه بانک های شهرستان شادگان انتظار می رود با انعطاف و تعامل بیشتر زمینه حرکت بهتر در مسیر توسعه اشتغالزایی در سطح شهرستان را فراهم نمایند.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین بر لزوم برگزاری جلسات منظم شورای بانک های عامل هر هفته در شهرستان گفت: مقرر شد تمامی بانک ها، گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات خود را کتبا اعلام و در شورای بانک ها ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال در این شهرستان بهره گرفت، اعلام کرد: نرخ بیکاری در شادگان بالا است و باید با ایجاد اشتغال زمینه برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان فراهم گردد.

به گزارش خبرنگاران، همکاری کلیه بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان ، تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 368

به "بانک ها موانع پرداخت تسهیلات در شادگان را برطرف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها موانع پرداخت تسهیلات در شادگان را برطرف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید