بایدن وعده و وعیدهای توخالی خواهد داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دستیاران ارشد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در زمینه تغییرات اقلیمی اعلام کردند که وی قرار است امروز دوشنبه در اجلاس کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل که در گلاسگو اسکاتلند در حال برگزاری است، کوشش کند به رهبران دنیا اطمینان دهد که آمریکا می تواند به وعده خود مبنی بر کاهش بیش از نصف انتشار گازهای گلخانه ای تا انتها دهه جاری عمل کند.

بایدن وعده و وعیدهای توخالی خواهد داد

اظهارات و اطمینان دادن های فوق در حالی است که سیاست های کلیدی این کشور برای اطمینان از کاهش گازهای گلخانه ای همچنان نامشخص هستند.

جینا مک کارتی مشاور ملی رئیس جمهور آمریکا در زمینه تغییرات اقلیمی در این رابطه گفت که بایدن متعهد شده است تا حد زیادی به وسیله لایحه بودجه ای 555 میلیارد دلاری جهت هزینه در این رابطه که در انتظار رای کنگره پس از ماه ها مذاکرات داخلی پرتنش است، به هدف ذکر شده دست یابد.

مک کارتی در همین رابطه به خبرنگاران گفت: اینجا در گلاسگو، بایدن تعهد آمریکا را برای انجام اقدامات سریع و قاطع، از جمله به وسیله چارچوب بهتر بازسازی کنید خود تجدید می نماید.

وی ادامه داد: این بزرگترین سرمایه گذاری برای مبارزه با بحران آب و هوایی در تاریخ آمریکا است و به ما اجازه می دهد تا انتشار گازهای گلخانه ای را بیش از یک گیگا تن کاهش دهیم که یک میلیارد تن در سال 2030 است.

بایدن روز یکشنبه اظهار داشت که لایحه بهتر بازسازی کنید او برای ایجاد شرایط آب و هوایی بهتر و هزینه های اجتماعی در این هفته در کنگره آمریکا به رای گذاشته خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا بعلاوه امروز دوشنبه راهبردی بلند مدت را اعلام خواهد نمود که نشان می دهد آمریکا چگونه به هدف بلند مدت انتشار صفر خالص (گازهای گلخانه ای) تا سال 2050 دست خواهد یافت و اعلام می نماید که با کنگره برای راه اندازی یک برنامه 3 میلیارد دلاری در سال 2024 همکاری خواهد نمود.

هدف برنامه مذکور یاری به کشورهای در حال توسعه است تا به وسیله اقدامات محلی خود را با تاثیرات تغییرات اقلیمی سازگار نموده و آن را مدیریت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57468

به "بایدن وعده و وعیدهای توخالی خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن وعده و وعیدهای توخالی خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید