با کرونایی شدن ترامپ تکلیف جایگاه دیوان عالی آمریکا چه می گردد؟

به گزارش بلاگ پو، ایسنا نوشت: میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا شنبه گفت، با وجود اینکه دو جمهوری خواه عضو کمیته قضایی به کرونا مبتلا شده اند، جلسه تاییدیه ایمی برت نامزد دیوان عالی طبق برنامه پیش خواهد رفت.

با کرونایی شدن ترامپ تکلیف جایگاه دیوان عالی آمریکا چه می گردد؟

به گزارش خبرگزاری رویترز، سناتورها تام تیلیس و مایک لی هر دو عضو هیاتی هستند که ریاست جلسه تاییدیه را بر عهده دارد و تست کرونای این جمهوری خواستار مثبت اعلام شده است.

این مقام ها در مراسم 26 سپتامبر کاخ سفید برای معرفی ایمی برت به عنوان نامزد جانشینی خانم روث بیدر گینزبرگ که ماه گذشته درگذشت، حاضر بودند. ترامپ آدینه ساعاتی پس از تایید ابتلا به کووید-19 راهی مرکز درمانی والتر رید در نزدیکی واشنگتن شد.

مک کانل در بیانیه ای گفت: جلسه ای که پیشتر برنامه ریزی شده است برای 19 اکتبر دوباره هماهنگ می گردد... کار مهم کمیته های سنا ادامه یافته و ادامه خواهد یافت.

به گفته رهبر اکثریت سنای آمریکا، کمیته قضایی تحت کنترل جمهوری خواستار جلسه تاییدیه ایمی برت را طبق برنامه قبلی در تاریخ 12 اکتبر شروع می نماید و سناتورها این امکان را دارند که به صورت حضوری یا از راه دور در جلسه شرکت نمایند.

چاک شومر، رهبر دموکرات های سنا تصمیم مک کانل را خطرناک و بی مهابا توصیف کرد. او در بیانیه ای گفت: اگر تشکیل جلسه سنا خطرناک است، ادامه جلسات تاییدیه هم خطرناک است.

یکی از دستیاران لیندسی گراهام، رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا گفت، این مقام آدینه با ترامپ گفت وگو داشته و اولین چیزی که رئیس جمهوری آمریکا از او پرسید، این بود که برنامه سنا برای تاییدیه ایمی برت چیست.

اطلاعیه مک کانل همچنین می تواند بدین معنا باشد که هیچ لایحه کمکی جدیدی برای مقابله با ویروس کرونا در روزهای آینده از سوی کنگره تایید نمی گردد؛ به رغم مذاکراتی که این هفته بین نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و مقام های کاخ سفید در جریان بود.

آن مذاکرات پس از به بن بست رسیدن گفت وگوها در ماه اوت از سر گرفته شدند. دموکرات های کنگره به دنبال بیش از دو تریلیون دلار بسته کمکی جدید برای مقابله با پاندمی کرونا هستند و بسیاری از سناتورهای جمهوری خواه یا از بسته کمکی کوچکتر حمایت می نمایند یا کلا مخالف بسته کمکی جدید هستند.

310 310

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34848

به "با کرونایی شدن ترامپ تکلیف جایگاه دیوان عالی آمریکا چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کرونایی شدن ترامپ تکلیف جایگاه دیوان عالی آمریکا چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید