برنامه ای برای حضوردر انتخابات ندارم، کریمی مورد وثوق جامعه جودوست

به گزارش بلاگ پو، محمدرضا عمادی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: آمادگی لازم را برای ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون داشته و این موضوع را به وزارت ورزش اعلام نموده ایم و منتظریم تا برنامه ثبت نام و برگزاری مجمع مجوزهای لازم صادر گردد تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

برنامه ای برای حضوردر انتخابات ندارم، کریمی مورد وثوق جامعه جودوست

وی اضافه کرد: باید فضا را باز بگذاریم تا از همه طیف های جودو برای ثبت نام اقدام نمایند. این رشته توانایی موفقیت در بازی های المپیک 2020 را دارد و همه باید یاری نمایند تا این امر محقق گردد. البته من به اخلاق اسلامی و ورزشی خیلی اعتقاد دارم و تاکید دارم هیات ها و جامعه جودو در این چارچوب گام برداند.

عمادی در مورد اینکه گفته می گردد شما قصد ثبت نام در انتخابات را دارید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. آرامش خانواده بزرگ جودو آرزوی قلبی من است و مطمئن هستم که در این مسیر می توان به اهداف بزرگ رسید. بر همین اساس هدف من برگزاری انتخابات در بهترین شرایط است و هیچ برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارم.

سرپرست فدراسیون جودو در مورد معرفی کریمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی هم گفت: کریمی از جودوکاران قدیمی است که در سالهای قبل یاری های زیادی به این رشته داشته است. او پایگاه استعدادیابی اسلامشهر را به خوبی اداره نموده و مورد وثوق جامعه جودو است و امیدوار هستیم با یاری او کارها را به خوبی پیش ببریم.

وی در سرانجام به ادامه تغییرات در فدراسیون جودو اشاره نمود و اضافه کرد: در حال رایزنی و آنالیز هستیم تا در مدت زمان باقی مانده در هیات رئیسی و برخی بخش های دیگر نیز که تغییراتی ایجاد کنیم تا به طور کامل قانون منع بکارگیری بازنشسته ها را رعایت نموده باشیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3259

به "برنامه ای برای حضوردر انتخابات ندارم، کریمی مورد وثوق جامعه جودوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای برای حضوردر انتخابات ندارم، کریمی مورد وثوق جامعه جودوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید