برنامه تازه فدراسیون؛ پرورش لیدر لیسانس به بالا

به گزارش بلاگ پو، بخش فرهنگی فدراسیون برنامه هایی برای کاهش ناهنجاری های استادیوم های فوتبال در نظر دارد که اجرایی شدنش سخت به نظر می رسد.

برنامه تازه فدراسیون؛ پرورش لیدر لیسانس به بالا

به گزارش خبرنگاران ،قرار بود هفته چهارم حداقل در استادیوم آزادی جایگاهی ویژه پدر و فرزند در نظر گرفته گردد.این اولین حرکت فدراسیون و بخش فرهنگی اش در مسیر مبارزه با ناهنجاری های استادیوم فوتبال بود که البته مثل تمام وعده های برنامه داده گردیده اجرایی نشد.با این حال نشست های آسیب شناسی درباره رفتارهای پرخاشگرانه هواداران فوتبال در کمیته فرهنگی فدراسیون ادامه دارد و بعد از مشکلات جدی بروز یافته در استادیوم ها و حساسیت رسانه ها به معضلاتی که جامعه لیدرها یا همان هماهنگ نمایندگان مشوقان در استادیوم ها رقم می زنند،خود فدراسیون قصد دارد لیدرهایی با تحصیلات بالا پرورش دهد.

مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون گفته سه جایگاه ویژه در نظر گرفته اند و 200 نفر هوادار که تحصیلات شان از لیسانس به بالا است با کمک جمعیت حامیان هوادار آموزش های لازم از قبیل آتش نشانی، کمک های اولیه را می بینند و همچنین اشعاری متناسب با این مسابقات را به آنها آموزش می دهیم.

باشگاه ها نیز مکلف گردیده اند به منظور برطرف مشکلات فروش بلیت الکترونیکی در دستور کار قرار بدهند و تمام جایگاه ها شماره گذاری گردد.همچنین دوربین های مدار بسته در جایگاه تماشاگران نصب می گردد تا اگر فردی حقوق دیگران را سلب کرد از طریق کمیته اخلاق از دیدن بازی مورد علاقه تیمش محروم گردد.

بخش فرهنگی فدراسیون فوتبال یک برنامه دیگر هم در نظر دارد و آن اینکه با کمک شهرداری تهران تورهای یک روزه ای با هزینه متناسب برای هواداران فوتبال در پارک طالقانی و میادین اصلی شهر فراهم می نمایند تا آنها بتوانند به راحتی بازی های تیم های مورد علاقه شان در مکانی به غیر از استادیوم تماشا نمایند.

اتفاقی که بعید است به این راحتی ها عملی گردد چرا که احتیاج به اجازه پلیس و هماهنگی های شورای تامین دارد که باید دید شهرداری و فدراسیون از پس آن برخواهند آمد یا خیر.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 672

به "برنامه تازه فدراسیون؛ پرورش لیدر لیسانس به بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تازه فدراسیون؛ پرورش لیدر لیسانس به بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید