برنامه پرسروصدای ترامپ برای تحلیف بایدن

به گزارش بلاگ پو، طبق گزارشی از وب سایت خبری اکسیوس، دونالد ترامپ در حال آماده شدن برای یک خروج پرسروصدا از کاخ سفید است.

برنامه پرسروصدای ترامپ برای تحلیف بایدن

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، ادعا می شود رئیس جمهور فعلی آمریکا که هنوز تسلیم پیروزی رقیب دموکراتیک خود جو بایدن در رقابت ریاست جمهوری 3 نوامبر نشده، در حال برنامه ریزی برای یک سرانجام بزرگ برای خروج از سِمت خود است و پرواز ایرفورس 1 قرار است او را برای حضور در گردهمایی مخالفان که عمداً با تحلیف احتمالی بایدن همزمان شده، به فلوریدا انتقال دهد.

وب سایت اکسیوس نوشت: سخنرانی ترامپ ممکن است موقعیت تصویر دوگانه بر روی مانیتورها را ایجا کند که یکی رئیس جمهور در حال ترک را در حال سخنرانی برای جمعیت پر جوش و خروش در محل فرود هواپیما نشان می دهد و دیگری، رهبر آینده کشور را نشان دهد که در مقابل مخاطبانی که بیرون ساختمان کنگره فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده اند، سوگند می خورد.

دونالد ترامپ در اواخر نوامبر تصدیق کرد اگر کالج انتخاباتی به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب رأی دهد، سِمتش را ترک خواهد کرد؛ در عین حال مجدداً ادعاهای پیشین خود مبنی بر تقلب گسترده در شمارش آرا را مورد تأیید قرار داد و وعده داد که نبرد حقوقی خود برای تغییر نتایج انتخابات را ادامه دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا شرکت مجدد در انتخابات 2024 را در نظر می گیرد یا خیر، گفته است: هنوز نمی خواهم درباره 2024 صحبت کنم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در پاسخ به پرسشی مربوط به چالش های حقوقی که در چندین ایالت ایجاد شده، گفته است: بین اکنون و 20 ژانویه (زمان تحلیف جو بایدن)، اتفاقات زیادی می افتد. تسلیم شدن کار بسیار سختی خواهد بود.

بعد از تأیید نتایج انتخابات توسط ایالت های جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و نوادا، ضربه ای به تیم حقوقی ترامپ وارد شد.

پیش تر گزارش شد که دونالد ترامپ قصد دارد سوگند یاد کردن جانشین خود را نادیده گرفته و در روز تحلیف احتمالاً کمپینی را برای پس دریافت کاخ سفید در 2024 اعلام کند.

با این حال، این هم اضافه شد که رئیس جمهور ممکن است اعلام کمپین را زودتر انجام دهد و در عوض، تجمعی را که احتمالاً قرار است روز تحلیف برگزار شود، لغو نکند.

در هر صورت، منابع تأکید کردند که دونالد ترامپ در مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا حاضر نخواهد شد، همان گونه که برنامه ای هم برای دعوت کردن بایدن دموکرات به کاخ سفید یا تماس با او هم ریخته نشده است.

به گفته افراد مطلع در این زمینه، دونالد ترامپ اخیراً به مشاوران خود گفته است که قصد دارد کمی پس از جلسه کالج انتخابات در 14 دسامبر، کمپین 2024 را اعلام کند.

در مورد ستاد بالقوه آینده مبارزات انتخاباتی، تیم ترامپ ظاهراً در حال بررسی افزایش اجاره ستاد 2020 در ویرجینیا یا جابه جا شدن به مکانی دیگر است.

هیچ واکنش رسمی نسبت به گزارش مربوط به مبارزات انتخاباتی ترامپ نشان داده نشده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرارو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39180

به "برنامه پرسروصدای ترامپ برای تحلیف بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پرسروصدای ترامپ برای تحلیف بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید