برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با موضوع بودجه

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، دو ماه و نیم از سال گذشته اما کمیته ملی المپیک هنوز بودجه فدراسیون ها در این سال را معین و نهایی نکرده است. البته همین موضوع یکی از محورهای اصلی در نشست آینده اعضای هیات اجرایی است.

برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با موضوع بودجه

این نشست فردا شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار می گردد. قرار است اعضای هیات اجرایی که پیش از این آنالیز هایی درمورد میزان بودجه 98 فدراسیون ها داشتند، در نشست فردا آنالیز های خود را نهایی و به نتیجه برسانند.

بدین ترتیب بودجه و میزان تخصیص آن به فدراسیون ها یکی از محورهای نشست اعضای هیات اجرایی است که با توجه به دیگر محورهای مشخص شده برای این نشست، به نظر می رسد مهمترین آنها باشد.

نشست روز شنبه اعضای هیات اجرایی سی و هشتمین نشست آنها به حساب می آید. قرار است در این نشست با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، برنامه های این فدراسیون برای المپیک آنالیز گردد. همچنین رضا قراخانلو رئیس آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک هم در محل نشست حاضر می گردد تا طرح شناسایی استعدادها و ستاره های المپیکی مورد بحث قرار بگیرد.

آنالیز آئین نامه های داخلی از جمله آئین نامه شورای اعزام هم دیگر محور مشخص شده برای این نشست است.

سی و هشتمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت 10 و با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک شروع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7748

به "برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با موضوع بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با موضوع بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید