بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان، به نام کرونا به کام مسئولان!

به گزارش بلاگ پو، در حالی که پیش از این اعلام شده بود اردوهای تیم ملی فوتسال زنان از سوم مرداد ماه آغاز می گردد اما خبری از آغاز اردوها نیست.

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان، به نام کرونا به کام مسئولان!

به گزارش خبرنگاران، اردوهای تیم ملی فوتسال مردان با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع شد اما هنوز تکلیف تیم ملی زنان تعیین نیست، در حالی که پیش از این شهناز یاری(سرمربی تیم ملی زنان) اعلام نموده بود اردوهای تیم ملی از سوم مرداد ماه و بدون حضور بازیکنان اصلی شروع می گردد.

با وجود گذشت زمان اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی بانوان هنوز زمان اردوی تیم ملی تعیین نیست و به نظر می رسد که برنامه ای در این زمینه وجود ندارد گویا مسئولان فوتسال بانوان منتظرند تا شیوع کرونا در کشور متوقف گردد آنگاه کار خود را برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت های آسیا شروع نمایند!

تیم ملی آذر ماه 99 جام جهانی کوچک، اردیبهشت 1400 بازی های داخل سالن آسیا و شهریور 1400 هم جام ملت های آسیا را پیش رو دارد؛ سه رویداد مهم که ملی پوشان باید خود را برای حضور در آنها آماده نمایند اما خبری از اردوها نیست.

تیم ایران که در دو دوره پیاپی قهرمان جام ملت های آسیا شده است یک سال دیگر باید دوباره در این رویداد به رقابت با حریفان خود بپردازد و هر گونه تعلل در این زمینه می تواند قهرمانی را از ایران دور کند، بنابراین باید با یک برنامه ریزی حساب شده شرایط را برای آماده سازی ملی پوشان فراهم کرد چرا که به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حداقل تا یک سال آینده درگیر این ویروس هستیم و درمانی هم برای آن وجود نداد، در نتیجه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه داد.

فدراسیون فوتبال پیش از شروع تمرینات تیم ملی مردان از بازیکنان دعوتی تست کرونا گرفت، در بخش بانوان نیز می توان این کار را انجام داد. ضمن اینکه باضدعفونی کردن سالن تمرین و محل اسکان بازیکنان و محدودتر کردن رفت وآمد آنها به فضای خارج از اردو، می توان شرایط لازم برای سلامتی و امنیت روانی آنها به وجود آورد. از طرفی یاری پیش از این در مصاحبه های خود اعلام نموده بود که اردوی اول تیم ملی بدون حضور بازیکنان اصلی است بنابراین نمی توان این بهانه را هم پیش کشید که بازیکنان درگیر مسابقات نیمه نهایی لیگ هستند.

شاید انجام ندادن کار در شرایط فعلی کشور ساده ترین راه باشد که مسئولان فدراسیون می توانند پیش بگیرند اما مدیریت شایسته زمانی به چشم می آید که در شرایط حساس تصمیمات درست اتخاذ کند؛ تصمیماتی که ضمن حفظ سلامت مجموعه و تیم، به پیشبرد اهداف و پیشرفت هم یاری کند. بنابراین ضروری است که بخش بانوان فدراسیون فعال تر ظاهر گردد و با آنالیز دقیق شرایط تنها به دلیل شیوع کرونا برنامه های تیم ملی را متوقف نکند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30866

به "بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان، به نام کرونا به کام مسئولان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان، به نام کرونا به کام مسئولان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید