بلومبرگ: ترامپ درباره همه چیز دروغ می گوید

به گزارش بلاگ پو، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعاهای جدید مطرح شده از سوی دونالد ترامپ را به شدت رد و از اظهارات رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده است.

بلومبرگ: ترامپ درباره همه چیز دروغ می گوید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی، ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر تلاش وی برای تقلب در رقابت های مقدماتی حزب دموکرات علیه برنی سندرز را رد کرد و گفت: ترامپ درباره همه چیز دروغ می گوید.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران افزود: این اتفاقی است که معمولاً وقتی من در نظرسنجی ها با افزایش و بهبود عملکرد روبرو می شوم، به طور ناگهانی رخ می دهد. ترامپ می داند که من توانایی شکست او را دارم و برای همین چنین ادعاهایی را مطرح کرده است.

ترامپ پیش از این با انتشار توئیت هایی بلومبرگ را متهم به همکاری با کمیته ملی حزب دموکرات کرده بود تا در انتخابات مقدماتی این حزب برای انتخاب نامزد نهایی انتخابات 2020 علیه برنی سندرز تقلب کنند.

بلومبرگ گفت: جای تعجبی وجود ندارد که ترامپ چنین اتهاماتی را علیه من و کمیته ملی حزب دموکرات مطرح کرده است.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که محبوبیت بلومبرگ در بین رای دهندگان دموکرات رو به افزایش است. نظرسنجی هفته گذشته مؤسسه مورنینگ کانسالت نشان داده است که میزان محبوبیت بلومبرگ به 12 درصد افزایش یافته است. البته وی هنوز نسبت به جو بایدن و برنی سندرز خیلی عقب تر است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19568

به "بلومبرگ: ترامپ درباره همه چیز دروغ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: ترامپ درباره همه چیز دروغ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید