بهبود وضع اشتغال در استان بوشهر با توسعه صنایع پائین دست نفت وگاز

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سکینه الماسی پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را امضا نموده ام و آن را پس نگرفته ام. خط قرمز من منافع مردم است و با توجه به شرایط کشور و به خاطر مشکلات و معضلات زیاد در شهرستان ها این طرح سوال را فراتر از مسایل سیاسی امضا نموده ام.

بهبود وضع اشتغال در استان بوشهر با توسعه صنایع پائین دست نفت وگاز

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درباره اظهارنظر سعادت نماینده دشتستان که گفته گزینه های من برای منطقه ویژه رد گردیده خود ایشان باید شرح دهد.

وی با بیان اینکه من از آن نماینده هایی نیستم که در حد دربان مدرسه دخالت نمایند گفت: من درباره فرمانداران حوزه انتخابیه که از اختیارات نماینده دولت است نظرم را می گویم که احتیاج به هماهنگی با نماینده است، ولی درباره انتصاب روسای شهرستانی مداخله نمی کنم، فقط تاکید دارم که اکثر مدیران از بومیان همان شهرستان باشند.

الماسی ابراز امیدواری کرد: قبل از این که به صورت رسمی به عنوان نماینده حوزه جنوب استان فعالیتم را شروع کنم با همکاری آقای یوسفی برای کنار گذر کنگان 10 میلیارد بودجه گرفتم و همچنین برای ادامه اتوبان دیر به بوشهر از طرف نفت مبلغ 80 میلیارد اعتبار گرفتم.

وی اضافه کرد: با پیگیری های زیاد، 56 میلیارد بودجه برای بخش اول جاده جم به فیروزآباد از اعتبارات ملی گرفتم که این امر در حال برگزاری مناقصه است. جاده جم به پالایشگاه نیز با بودجه 60 میلیاردی در حال اجرا است.

الماسی گفت: اکثرا فکر می نمایند من بیشتر وقتم را در منطقه می گذارم اما این صحیح نیست. من به صورت فعال در جلسات مجلس مشارکت دارم، حداقل از 200 نفر نماینده جلوتر بوده وحتی تقدیر نامه از حضور فعال از هیئت رئیسه دارم.

وی توضیح داد: در حوزه اشتغال و جذب 50 درصدی نیروهای بومی علیرغم اعتراضات نماینده های استان های فارس، خوزستان و هرمزگان با دفاع تمام قد درکمیسیون های اجتماعی و انرژی مجلس از این طرح، آن را به تصویب رساندم. همچنین در آینده نزدیک با فعال کردن صنایع پایین دستی برای ایجاد اشتغال پایدار که سود خوبی خواهد داشت، وضعیت اشتغال بهبود خواهد یافت.

الماسی با بیان اینکه یک پکیج 630 میلیاردی پروژه های که حامی آن نفت بود برای چهار شهرستان تهیه کردم که 130 میلیارد آن برگشت خورد اضافه کرد: به دلیل کم کاری از طرف برخی مدیران کل 130 میلیارد آن به ما داده نشد که جای بسی تاسف دارد.

وی تاکید نمود: من جزو نماینده هایی نیستم که در عزل و نصب ها دخالت کنم، فقط برای تعامل نظرم خود را می گویم، ولی در جلسات متعدد به فرمانداران گفته ام برای پست ها حتما از نیرو های بومی استفاده نمایند.

در خاتمه الماسی در جواب خبرنگاران که از وی پرسید شما با شعار مشترک همیشه در دسترس به انتخابات آمدید گفت: متاسفانه آنتن دهی در صحن علنی مجلس خوب نیست و نمی توانم جوابگوی تماس همه باشم. همچنین برای راحتی کار چندین نماینده در حوزه های مختلف در نظر گرفته ام که مردم می تواند مشکلات خود را با آن ها درمیان بگذارند.

گفتنی است که نماینده جنوب استان بوشهر در خاتمه از خبرنگاران تجلیل کرد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 651

به "بهبود وضع اشتغال در استان بوشهر با توسعه صنایع پائین دست نفت وگاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود وضع اشتغال در استان بوشهر با توسعه صنایع پائین دست نفت وگاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید