بیرون نرفتن از خانه ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش می دهد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/لرستان یک روانشناس گفت: بیرون نرفتن از خانه اضطراب و ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش و زنجیره انتقال را قطع می نماید.

بیرون نرفتن از خانه ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش می دهد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

دکتر علی فرهادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در خانه بمانید و با رعایت موازین بهداشتی از انتقال بیماری جلوگیری کنید.

وی با تاکید بر اینکه بیرون نرفتن از خانه اضطراب و ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش و زنجیره انتقال را قطع می نماید، بیان نمود: باید نسبت به وقایع و رویدادها نگاهی واقع بینانه داشته باشیم و برای مقوله سلامت نیز شکیبا باشیم.

این روانشناس بیان نمود: برای تضمین سلامت احتیاج است از استانداردها و معیارهای همیشگی پایین بیاییم و بپذیریم که سال جاری عید متفاوتی داریم.

فرهادی اضافه نمود: در این برهه چنانچه اهل مهمانی بودیم باید آن را کم کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بالا بردن صبر و تحمل در این برهه زمانی لازم است و باید سروصدای خانه را تحمل کنیم و سرگرمی و فعالیت های خاصی برای آرامش خود داشته باشیم.

وی اضافه نمود: البته قابل درک است که خیلی از افراد جامعه برای روزهای عید نوروز و تعطیلات برنامه ریزی نموده تا به سفر فرایند اما الان شرایط خاصی حاکم است و باید با تغییرات کنار آییم.

فرهادی تاکید نمود: باید در خانه ماندن را از خود آغاز کنیم و بگوییم من بیرون نمی روم نه انتظار داشته باشیم دیگران در خانه بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19630

به "بیرون نرفتن از خانه ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرون نرفتن از خانه ترس ناشی از کرونا ویروس را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید