تاکید دوباره IOC به برگزاری المپیک، تضمین ایمنی با واکسیناسیون شرکت کنندگان

به گزارش بلاگ پو، رییس کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک اعلام نمود که این بازی ها در شرایط ایمن برگزار می گردد.

تاکید دوباره IOC به برگزاری المپیک، تضمین ایمنی با واکسیناسیون شرکت کنندگان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Inside the games، جلسه هماهنگی برای برگزاری بازی های المپیک توکیو برگزار گردید و با وجود افزایش اعتراض ها در ژاپن نسبت به برگزاری این بازی ها، جان کوتس رییس کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک بیان کرد بیش از هر زمان دیگری روشن است که برگزاری این بازی ها برای همه شرکت نمایندگان و مردم ژاپن ایمن خواهد بود. در حال حاضر، در شرایط اضطراری مسابقات آزمایشی المپیک پنج رشته ورزشی بدون مشکل برگزار گردید.

او ادامه داد: 75 درصد از ساکنان دهکده ورزشکاران یا واکسینه شده اند یا تضمین داده اند که واکسن می زنند. امیدوارم تا زمان برگزاری این بازی ها این رقم به بیش از 80 درصد برسد. ممکن است کمیته های ملی المپیک سایر پرسنل شرکت نماینده در بازی ها، از جمله نمایندگان رسانه ها را واکسینه نمایند.

او ادامه داد: کمیته بین المللی المپیک همچنین برنامه ای ایجاد نموده است که می تواند پرسنل پزشکی از خارج کشور را برای یاری به این رویداد به بازی ها ارسال کند. این طرح با هدف کاهش ترس در ژاپن مبنی بر اینکه کادر درمان ژاپن در بازی ها هم به کار گرفته شوند، اجرا می گردد.

سیکو هاشیموتو، رئیس توکیو 2020 تأیید کرد: تعداد شرکت نمایندگان در بازی ها از خارج به 59000 نفر کاهش یافته است. 23000 نفر آن شامل مقامات کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های بین المللی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48954

به "تاکید دوباره IOC به برگزاری المپیک، تضمین ایمنی با واکسیناسیون شرکت کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید دوباره IOC به برگزاری المپیک، تضمین ایمنی با واکسیناسیون شرکت کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید