تایید عنوانشهید خدمت برای 24نفر دیگر از شهدای مدافع سلامت

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا)- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آنالیز و تایید پرونده 24 نفر از شهدای مدافع سلامت در جلسه هشتم کمیته ملی معین مصادیق و امتیازات شهید خدمت اطلاع داد.

تایید عنوانشهید خدمت برای 24نفر دیگر از شهدای مدافع سلامت

به گزارش ایرنا سعید اوحدی گفت: پرونده 168 شهید والامقام مدافع سلامت به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شده و توفیق و افتخار بسیار بزرگی برای ما است که در خدمت خانواده های این شهدای عزیز باشیم. همچنین 64 پرونده دیگر در کمیته ملی مطرح شد که به دلیل نقص مدارک، باید به استان ها برگردد و دقت داشته باشیم که حق الناس است.

وی همچنین از تشکیل کمیسیون تجدید نظر در کمیته ملی اطلاع داد و اضافه نمود: بر اساس تصمیم امروز مقرر شد این کمیسیون تشکیل گردد که اولا وقتی پرونده هایی که دارای نقص است و به استان ها اعلام می گردد، تکمیل گردد و اگر مواردی بود که بعضی از این عزیزان با ابتلا به کووید19 جان خودشان را از دست داده اند و به هر علتی در دانشگاه های علوم پزشکی یا کمیته های مجموعه معین مصادیق شهدای خدمت، پرونده آنها به تایید یا تصویب نرسید، حق اعتراض داشته باشند و در کمیسیون تجدید نظر اعتراض خودشان را اعلام نمایند تا این کمیسیون در مدتی معین، تصمیم گیری کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: تا به امروز کمیته های فرعی کمیته ملی معین مصادیق و امتیازات شهید خدمت و جلسات متعددی در دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه برگزار و پرونده های شهدای والامقام مدافع سلامت آنالیز شده است.

اوحدی با بیان اینکه متاسفانه از زمان شیوع کرونا تا به امروز، سرمایه های بسیار بزرگی از نیروی انسانی را در حوزه سلامت از دست داده ایم، گفت: پزشکان و کادر درمان، جزو سرمایه های ملی هستند، جان خودشان را برای مراقبت از مردم، در طَبق اخلاص گذاشتند. وقتی به خانواده شهدای گرانقدر مدافع سلامت سرکشی می کنیم و توفیق داریم که به خدمت آنها برسیم، آنها یک خواسته دارند؛ اینکه شهدای مدافع سلامت خواستند که مردم پروتکل ها را رعایت نمایند و باید با عزم ملی با این بیماری مقابله کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45563

به "تایید عنوانشهید خدمت برای 24نفر دیگر از شهدای مدافع سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید عنوانشهید خدمت برای 24نفر دیگر از شهدای مدافع سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید