ترامپ برای ساخت تجهیزات بیمارستانی به ارتش آمریکا متوسل شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهور آمریکا برای ساخت تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا به ارتش این کشور متوسل شد.

ترامپ برای ساخت تجهیزات بیمارستانی به ارتش آمریکا متوسل شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ در نشست خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: دقایقی پیش به مقامات نظامی در دولت دستور دادم تا از همه اختیارات خود بر اساس قانون فراوری تجهیزات دفاعی استفاده نمایند تا اطمینان حاصل گردد فراورینمایندگان داخلی همه تجهیزات لازم را برای فراوری دستگاه های تنفس مصنوعی در اختیار داشته باشند.

وی اضافه نمود: این دستگاه ها برای کسانی لازم است که به صورت حاد به بیماری مرگبار کووید-19 مبتلا هستند. این اختیارات به فرماندهان ارتش آمریکا این امکان را می دهد تا بر موانعی فائق گردد که برای فراوری سریع تجهیزات لازم برای این منظور وجود دارد.

ترامپ در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ما تا به امروز حدود یکصد هزار دستگاه تنفسی مصنوعی ساخته ایم یا فرایند ساخت آن ها به زودی آغاز می گردد. پیش بینی می کنیم که براساس قانون فراوری تجهیزات دفاعی، دستور های بیشتری را در آینده بسیار نزدیک صادر کنیم. ما دقایقی پیش دستوری را هم برای فراوری ماسک های صورت امضاء کردیم.

این تصمیم ترامپ در حالی اتخاذ می گردد که شیوع ویروس کرونا مسائل بسیاری را در آمریکا ایجاد نموده و بیمارستان های این کشور با کمبود شدید تجهیزات پزشکی روبرو هستند.

در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 245 هزار و 193 نفر و قربانیان به 6 هزار و 88 نفر افزایش یافته است.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23132

به "ترامپ برای ساخت تجهیزات بیمارستانی به ارتش آمریکا متوسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای ساخت تجهیزات بیمارستانی به ارتش آمریکا متوسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید