ترامپ تیک تاک را در آمریکا ممنوع کرد

به گزارش بلاگ پو، گزارش ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی ممنوعیت احتمالی استفاده از اپلیکیشن چینی تیک تاک در آمریکاست پس از آن منتشر شد که چند تن از سناتورهای آمریکایی نگرانی خود را بابت این مساله عنوان داشتند که چین ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق این رسانه اجتماعی مداخله کند.

ترامپ تیک تاک را در آمریکا ممنوع کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تیک تاک را در آمریکا ممنوع می کند.

وی ادامه داد، امروز (شنبه) این پلتفورم ویدئویی متعلق به چین در آمریکا و به دلایل امنیتی ممنوع می شود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: از آنجا که نگرانی هایی درباره این پلتفورم وجود دارد، ما در حال ممنوع کردن آن در آمریکا هستیم. من این اختیار را دارم. من با یک دستور اجرایی این کار را انجام می دهم. به عبارت دیگر آن را قطع می کنم.

پیشتر گزارش شده بود که ترامپ در حال بررسی یکسری گزینه ها در ارتباط با این پلتفورم از جمله ممنوع کردن فعالیت آن در آمریکاست.

پیش از آنکه ترامپ اعلام کند که این پلتفورم را در آمریکا ممنوع می کند، روزنامه نیویورک تایمز از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشته بود، مایکروسافت در حال مصاحبه برای خرید تیک تاک از کمپانی چینی بایت دنس است؛ اقدامی که مایه نگرانی بسیاری از مقام های آمریکایی شده بود.

با وجود اینکه این پلتفورم ویدئویی از سوی کاخ سفید تهدید امنیت ملی عنوان شده اما نیویورک تایمز گزارش کرده که تیک تاک هنوز در آمریکا یکی از بزرگترین بازارها را دارد.

تیک تاک یک شبکه اجتماعی اینترنتی متعلق به بایت دنس (ByteDance) است که یک شرکت فن آوری اینترنتی مستقر در پکن محسوب می شود و در سال 2012 از سوی ژانگ ییمینگ تاسیس شد. این شبکه در ابتدا برای به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه از پایکوبی، شوخی، دابسمش و شیرین کاری و استعدادنمایی مورد استفاده بود. ،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31296

به "ترامپ تیک تاک را در آمریکا ممنوع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تیک تاک را در آمریکا ممنوع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید