ترامپ دوباره به شبکه های اجتماعی تاخت

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری آمریکا در توئیت اخیر خود کمپانی های شبکه های اجتماعی را به رفتاری کاملا تبعیض آمیز علیه صدای محافظه کاران و جمهوری خواستار متهم کرد.

ترامپ دوباره به شبکه های اجتماعی تاخت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری Cnet، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیت روز شنبه خود بار دیگر به رسانه های اجتماعی تاخت و نوشت: آشکارا و بلند درباره دولت ترامپ صحبت کنید، ما نمی گذاریم اتفاق بیفتد. آنها ایده های بسیاری از راست گراها را که حق شان است، خاموش می نمایند و در عین حال، کاری در قبال جناح دیگر انجام نمی دهند.

وی رویکرد دو شبکه سی ان ان و ام اس ان بی سی را بیمارگونه توصیف کرد.

ترامپ گفت: نظارت و کنترل امری بسیار خطرناک است و اگر می خواهید اخبار گمراه نماینده را اصل نشان دهید پس سی ان ان و ام اس ان بی سی گمراه تر هستند و با این وجود من نمی خواهم جلوی رویکرد بیمارگونه اینها را بگیرم.

ترامپ خواهان مشارکت همه خوب و بد شد و گفت: همه باید به حقیقت دسترسی داشته باشیم.

سری توئیت های ترامپ در پی ممنوعیت اخیر الکس جونز، تئوریسین توطئه راست افراطی در استفاده از رسانه های اجتماعی چون توئیتر، فیسبوک، یوتیوب و آیتونز منتشر گردیده است.

این کمپانی ها گفته اند که این فرد سیاست های آنها را درباره صحبت های انزجاری و تحریک به خشونت نقض نموده است.

توئیت های ترامپ همچنین در بحبوحه نگرانی در میان برخی از محافظه کاران درباره تعصب در بخشی از رسانه های اجتماعی و کمپانی های فناوری منتشر گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 698

به "ترامپ دوباره به شبکه های اجتماعی تاخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دوباره به شبکه های اجتماعی تاخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید