ترزا می: انگلیس نباید با به کارگیری راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بماند

به گزارش بلاگ پو، نخست وزیر انگلستان در جمع اعضای کابینه خود بر این موضوع تاکید نمود که مردم به خروج از اتحادیه اروپا رای داده اند و انگلستان نباید برای باقی ماندن در این اتحادیه از راه های نادرست استفاده کند.

ترزا می: انگلیس نباید با به کارگیری راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بماند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی تلگراف، ترزا می نخست وزیر انگلستان خطاب به کابینه دولت خود گفت که انگلیس نباید از راه طریق راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بماند.

نخست وزیر انگستان امروز صبح با وزرای کابینه خود ملاقات کرد تا درباره رویکرد انگلستان برای ترک اتحادیه اروپا به بحث بپردازد.

می گفت: خروج از اتحادبه اروپا یعنی تصمیم قطعی برای خروج از این اتحادیه و ما باید از ای سیاست جدید موفقیت های زیادی کسب کنیم. این بدین معنی است که هیج فرصت دوباره برای رفراندوم وجود ندارد. ما نباید با استفاده از راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بمانیم.

لرد لاوسون وزیر دارایی سابق انگلستان نیز به می هشدار داد که هچه سریع تر این کشور را از اتحادیه اروپا بیرون بیاورد.

لاوسون گفت: نخست وزیر نباید در خصوص مسائلی که قابل مذاکره نیستند به مذاکره بپردازد. زیرا اتحادیه اروپا خیلی مایل نیست به انگلستان اجازه دهد تا بدون حرکت آزادانه مردم به بازارهای انفرادی دست پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19990

به "ترزا می: انگلیس نباید با به کارگیری راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزا می: انگلیس نباید با به کارگیری راه های نادرست در اتحادیه اروپا باقی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید