تصویری از دیدار آلمان و اسپانیا که سر و صدای زیادی به پا کرد

به گزارش بلاگ پو، از دیدار تیم ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در لیگ ملت ها تصویری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

تصویری از دیدار آلمان و اسپانیا که سر و صدای زیادی به پا کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از موندو دپورتیوو، تیم ملی فوتبال اسپانیا و آلمان در هفته نخست لیگ ملت های اروپا به تساوی یک بر یک دست یافتند. گل لحظه آخر گایا مانع شکست شاگردان لوییس انریکه شد. با این حال تصویری جنجالی از این بازی منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

هواداران زیادی در شبکه های اجتماعی عکسی از بازیکنان دو تیم پیش از سرود ملی به اشتراک گذاشتند که نشان می داد ملی پوشان آلمانی با یک و نیم متر فاصله در کنار هم قرار گرفتند تا مانع ابتلا کووید 19 شوند اما بازیکنان اسپانیا بدون حفظ فاصله اجتماعی و بازو به بازو در کنار هم ایستاده اند.

این موضوع به یک جنجال تبدیل و از رفتار شاگردان انریکه به شدت انتقاد شد. در میان پیام ها این جمله بیش از همه قابل توجه بود: به همین دلیل آمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا نسبت به آلمان بیشتر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33206

به "تصویری از دیدار آلمان و اسپانیا که سر و صدای زیادی به پا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از دیدار آلمان و اسپانیا که سر و صدای زیادی به پا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید