تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی از تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا اطلاع داد و گفت: جرایم مالیاتی نیز تا خرداد سال 99 بخگردده می گردد.

تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا

علی جهانگیری با اشاره به تشکیل کمیته مالی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، گفت: اعضای این کمیته با در نظر دریافت شرایط مالی حاصل از پدیده کرونا، با تعویض بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای تحت تأثیر در ماه های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 موافقت کردند.

وی اعلام نمود: بخگرددگی جرایم مالیاتی نیز تا خرداد 99 تمدید شده و هیأت های حل اختلاف مالیاتی تا خاتمه فروردین 99 تشکیل نخواهد شد.

وی همچنین تمدید اتوماتیک پروانه ها و جوازهایی که تاریخ انقضای آن ها اسفند ماه بوده را از دیگر مصوبات این کمیته مطرح کرد و گفت: چک های صادرشده از سوی مودیان مالیاتی تا خاتمه فروردین 99 مهلت خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری بخش فراوری با دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، گفت: مساعدت ها و یاری های بخش خصوصی از قبیل اهدای اقلام یا تجهیزات بهداشتی به سیستم درمانی، جزو هزینه های قابل قبول امور مالیاتی در نظر گرفته می گردد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه نمود: در راستای کاهش مراجعات مردم به بانک ها و جلوگیری از مبادلات پول نقد، سقف انتقال از کارت های بانکی از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش یافت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21839

به "تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید