تقویت فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ، خلیج فارس متلاطم می گردد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/بوشهر آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز تا ظهر فردا شرایط جوی و دریایی استان بوشهر به نسبت آرام است اما از بعدازظهر فردا آدینه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی، به تدریج سرعت وزش بادهای جنوبی بر روی دریا افزایش می یابد.

تقویت فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ، خلیج فارس متلاطم می گردد

با تداوم و تقویت فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه و یکشنبه در سطح استان، وقوع بارش باران همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و رعدوبرق به همراه تندباد و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می گردد، ضمن اینکه طی این مدت دریا نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

بر اساس پیش بینی 24 ساعته شرایط جوی و دریایی استان بوشهر آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد و فردا در بعضی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق مرتفع احتمال بارش پراکنده و خفیف باران خواهد بود.

جهت وزش باد امروز متغیر و از فردا غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و از ظهر فردا در مرکز خلیج فارس تا 120 سانتیمتر پیش بینی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 07:08 بامداد، مد دریا ساعت 14:06 و جزر دوم دریا ساعت 18:55 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18701

به "تقویت فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ، خلیج فارس متلاطم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ، خلیج فارس متلاطم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید