کوشش فدراسیون جهانی تکواندو و شهرداری ووشی برای مهار کرونا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در مراسمی که روز گذشته در شهر ووشی توسط شهرداری این شهر و با حضور مقامات فدراسیون تکواندو چین برگزار گردید، یک صد هزار بسته پزشکی و بهداشتی شامل ماسک، پک های صد عفونی کننده و کیت های تست بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی برای ارسال به کشورهای که بیشتر درگیر ویروس کرونا هستند تهیه ارسال شد.

کوشش فدراسیون جهانی تکواندو و شهرداری ووشی برای مهار کرونا

در این مراسم که دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای به صورت ویدئو کنفرانس نیز حضور داشت با بیان اینکه دنیا با چالشی جدید و جدی روبرو است گفت: در این شرایط همبستگی ما مهمتر از هر چیزی است و باید از یکدیگر پیشتیبانی کنیم و من از حمایت و کوشش مسئولان شهر ووشی به همین منظور سپاسگذارم. اکنون که بسیاری از رویدادهای دنیای برای حمایت و رفاه حال ورزشکاران به تعویق افتاده، مهم است که ما همچنان با ارزش های المپیک زندگی کنیم و به هموطنان دنیای خود دوستی و احترام نشان دهیم.

لیو شهردار ووشی هم با بیان ضرب چینی که می گوید مسافت طولانی باعث جدای دوستان نمی گردد گفت در این لحظه ویژه ما اینجا هستیم تا مراسم اهدای لوازم پزشکی به جامعه دنیای تکواندو را برگزار کنیم. زمانی که ما درگیر این ویروس بودیم یاری های مردمی زیادی به ما شد و حالا وظیفه ماست که در سخت ترین شرایط کنار هم نوعان خود باشیم. اکنون ما نگران سلامت و امنیت هر یک از اعضای خانواده تکواندو هستیم.

شایان ذکر است که شهر ووشی در چین سال آینده میلادی میزبان مسابقات قهرمانی دنیا است و رقابتهای تیمی قهرمانی دنیا، پومسه و گرنداسلم را نیز رد سال 2020 میزبانی خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22129

به "کوشش فدراسیون جهانی تکواندو و شهرداری ووشی برای مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش فدراسیون جهانی تکواندو و شهرداری ووشی برای مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید