تنها شرط پرسپولیس برای جدایی عالیشاه

به گزارش بلاگ پو، مدیران باشگاه پرسپولیس حاضرند امید عالیشاه را به تیم های دیگر بدهند، اما برای این کار فقط یک شرط دارند.

تنها شرط پرسپولیس برای جدایی عالیشاه

به گزارش، همان طور که در جریان اخبار قرار دارید، طبق خواسته گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نام امید عالیشاه و آدام همتی را به صورت قطعی در لیست مازاد قرار داده و از این رو، اگر کالدرون در جمع سرخ ها بماند، این دو بازیکن در نیم فصل دوم هیچ نقشی در لیست تیم ندارند و مجبور به ترک کمپ قرمزپوشان هستند. با این حال، باشگاه برای عالیشاه یک شرط گذاشته؛ اینکه فقط با قرارداد قرضی از پرسپولیس جدا شود.

عالیشاه نمی تواند به صورت قطعی و برای طولانی مدت، پرسپولیس را ترک کند و فقط با باشگاه هایی در خصوص انتقال این بازیکن مذاکرات ادامه پیدا می نماید که شماره 2 را به عنوان یار قرضی طلب نمایند. در غیر این صورت، تا زمانی که باشگاه برنامه خود را تغییر ندهد، عالیشاه مجبور است بیرون از تمرینات بنشیند.

نکته دیگر در خصوص این دو بازیکن هم جالب است؛ کالدرون اعلام نموده عالیشاه و همتی حق همراهی تیم در اردوی قطر را ندارند و درست بعد از بازی با نساجی، از تیم جدا شده اند.

لازم به ذکر است عالیشاه در فصل هفدهم هم پرسپولیس را به بهانه طی کردن دوران خدمت سربازی ترک کرد و راهی تراکتور شد، اما در تبریز مسائل بیشتری برایش پیش آمد و خیلی زود از لیست این تیم بیرون آمد. او به این خاطر که با باشگاه قرارداد داشت، فصل قبل و در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته بود، به لیست تیم بازگشت، اما دوباره در شرایطی قرار گرفته که مجبور به جدایی است. البته این جدایی طولانی نیست و او در آغاز فصل آینده دوباره به پرسپولیس برمی شود.

منبع: خبرورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18766

به "تنها شرط پرسپولیس برای جدایی عالیشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها شرط پرسپولیس برای جدایی عالیشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید