توسعه همکاری های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد

به گزارش بلاگ پو، نشست آنالیز زمینه های همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان و سازمان فاوا شهرداری یزد برگزار گردید.

توسعه همکاری های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد

به گزارش خبرنگاران، مسعود تاج آبی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این نشست با استقبال از خدمات شرکت تکامد که از جمله شرکت هایی است که صندوق پژوهش و فناوری استان سهامدار آن است، خواهان ارائه طرح تکمیلی برای توسعه همکاری ها شد.

وی با بیان اینکه طرح های خوبی به این سازمان در ماه های گذشته ارائه گردیده است، ادامه داد: از جمله این طرح ها می توان به شبکه لورا(اولین شبکه اینترنت اشیا کشور)، طرح دوچرخه های اینترنتی(اجرا گردیده در کشورهایی همچون هلند) و آبیاری هوشمند اشاره نمود.

تاج آبی با اشاره به اینکه بسیاری از این طرح ها با مشکل تامین مالی روبرو هستند، اضافه کرد: برای برطرف این مشکل از صندوق پژوهش و فناوری استان خواهانیم که به منظور توسعه تکنولوژی و ITC به کمک فاوا و طرح های ارائه گردیده به این سازمان بیاید.

محمد سپهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد با استقبال از پیشنهاد مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد، گفت: مجموعه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد همواره تمایل داشته در زمینه توسعه تکنولوژی اثر بخش باشد و به همین منظور تمایل کامل برای توسعه همکاری با سازمان فاوا را داریم و شرکت های توانمندی را که به فاوا مراجعه نمایند را در هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به بحث و آنالیز خواهیم گذاشت.

این نشست با حضور حمیدرضا قمی عضو شورای اسلامی شهر یزد و تربتی مدیرعامل شرکت تکامد در محل ساختمان شهرداری یزد برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 673

به "توسعه همکاری های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری های صندوق پژوهش و فناوری با سازمان فاوا شهرداری یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید