توسعه همکاری های مشترک کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران و مؤسسه گوئوجیان چین

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی با بیان اینکه ارتباطات فرهنگی و تجاری ایران و چین ریشه در تاریخ دارد، گفت: بر اساس برنامه طراحی شده، در نظر داریم از انتها ماه جاری میز چین را برگزار کنیم.

توسعه همکاری های مشترک کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران و مؤسسه گوئوجیان چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی اضافه نمود: با اجرای این طرح کوشش خواهیم کرد تا جاذبه ها و ظرفیت های متعدد و متنوع ایران را بیش از پیش در کشور چین معرفی کنیم.

او ادامه داد: همچنین در این راستا در نظر داریم هفته های فرهنگی چین در ایران و هفته های فرهنگی ایران در چین را برگزار کنیم.

اسلامی با قدردانی از کوشش های حسین خلیفی نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در چین برای معرفی شایسته کشورمان گفت: با کوشش این نماینده، به تازگی پاویون معرفی ایران در شانگهای چین راه اندازی شده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: علاقه مند هستیم تا با دعوت از توراپراتورهای برجسته و شناخته شده چین، زمینه آشنایی بیشتر آنان با جاذبه های کشورمان که به طراحی تورهای ایران گردی و جذب گردشگران این کشور منجر می گردد را فراهم کنیم.

نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در چین درباره سفر گروه چینی به ایران گفت: این گروه به منظور آنالیز راه های معرفی ایران در رسانه های چین و همچنین مذاکره با کارگردانان ایرانی برای ساخت فیلم مشترک چینی- ایرانی به کشورمان سفر نموده اند.

حسین خلیفی اضافه نمود: تعامل با ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم در موضوع جاده ابریشم برای احیای این راستا تاریخی، آشنایی بیشتر شرکت های چینی با ایران و افزایش سفر گردشگران چینی به کشورمان به عنوان روینمودهای سفر این گروه مطرح شده است.

منبع: چمدان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11855

به "توسعه همکاری های مشترک کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران و مؤسسه گوئوجیان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری های مشترک کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران و مؤسسه گوئوجیان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید