توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی بانوان استان مرکزی در دستور کار است

به گزارش بلاگ پو، مهین علی بخشی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: کارگاه بدنسازی بانوان با همکاری کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران با شرکت 50 نفر از مربیان استان های مرکزی، لرستان، هرمزگان و تهران در سالن بانوان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار گردید.

توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی بانوان استان مرکزی در دستور کار است

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه نمود: این کارگاه با هدف آشنایی مربیان بدنسازی رشته های مختلف ورزشی با جدیدترین روش های بدنسازی، به منظور توسعه ورزش بانوان و حمایت از قهرمانان تیم های ملی و تقویت باشگاه های بانوان برای ایجاد نشاط و شادابی و تامین سلامت بانوان در تمام گروه های سنی برگزار گشت.

علی بخشی اعلام کرد: طی سال های اخیر از سوی متولیان ورزش استان مرکزی توجه ویژه به ورزش بانوان صورت گرفته و برگزاری این گونه کارگاه های آموزشی به میزبانی استان در راستای تقویت ورزش بانوان در دستور کار واقع شده است.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: این کارگاه توسط مدرسین فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران خانم ها قادر پناه و نجات برگزار و در سرانجام به شرکت کنندگان گواهی گذران دوره اعطا گشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 2 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 190

به "توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی بانوان استان مرکزی در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه و ارتقای ورزش قهرمانی بانوان استان مرکزی در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید