توضیحات محمودزاده درباره خونه به خونه، مشکی پوشان و نماینده ارومیه

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: تیم هایی لیگ دسته اولی که این هفته در زمین مسابقه حاضر نشوند، 3 بر صفر بازنده اعلام خواهند شد.

توضیحات محمودزاده درباره خونه به خونه، مشکی پوشان و نماینده ارومیه

فریبرز محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سه تیم خونه به خونه، مشکی پوشان و ماشین سازی تبریز (که قرار است به نماینده ارومیه واگذار گردد) برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول گفت: آنها این فرصت را دارند که قبل از هفته دوم وضعیت شان را به صورت کامل معین نمایند. تیم تبریزی که بحث انتقال امتیازش به ارومیه مطرح است درخواست کرد که بازی این هفته اش برابر استقلال جنوب یک هفته به تعویق بیفتد که باید از مساعدت فرهاد کاظمی، سرمربی استقلال جنوب و مسئولان این باشگاه تشکر کنم.

رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول ادامه داد: با موافقت مسئولان باشگاه استقلال جنوب این بازی یک روز به تعویق افتاد، ولی اگر حریف استقلال جنوب در این بازی حاضر نگردد، بازی 3 بر صفر به سود میزبان اعلام خواهد شد و تیم میهمان هم از مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خونه به خونه و مشکی پوشان خاطر نشان کرد: آنها هم درخواست کردند که بازی این هفته شان یک روز با تأخیر انجام گردد تا در بازی های سال جاری شرکت نمایند. طبیعتاً هر کدام از این دو تیم و همچنین نماینده ارومیه اگر این هفته در زمین حاضر نشوند از بازی های کنار گذاشته خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 565

به "توضیحات محمودزاده درباره خونه به خونه، مشکی پوشان و نماینده ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات محمودزاده درباره خونه به خونه، مشکی پوشان و نماینده ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید