توییتر خاطرنشان کرد: توییت هایی که درمانهای کاذب کرونا را رواج داده و راهنمایی های علمی را کمرنگ کنند حذف می شوند

به گزارش بلاگ پو، توییتر امروز گفت که از این پس توئیتهای مربوط به درمانهای کاذب کرونا و اطلاعات نادرست را مسدود خواهد کرد. افزون بر این، اطلاعاتی را که شانس افراد برای ابتلا را افزایش می دهند حذف می کند.

توییتر خاطرنشان کرد: توییت هایی که درمانهای کاذب کرونا را رواج داده و راهنمایی های علمی را کمرنگ کنند حذف می شوند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، توییتر در یک پست وبلاگی خاطرنشان کرد اقدام به حذف توییت هایی می کند که راهنمایی های متخصصان را انکار می کنند ، استفاده از روش های درمانی جعلی را تبلیغ می کنند، یا حاوی مطالب گمراه کننده هستند.

بر اساس بیانیه توییتر تمامی محتواهایی که باعث شوند فردی به اشتباه، دستورات پزشکی را رعایت نکنند و با بی ملاحظگی باعث تشدید انتقال ویروس شود، حذف می کند. این موضوع شامل انکار راهنماهای کارشناسی می شود. تشویق به استفاده از درمان های جعلی یا ناکارآمد ، عدم پیشگیری و ارائه تکنیک های تشخیصی گمراه کننده با تکیه بر برخی اظهار نظرهای گفته شده از سوی متخصصان یا مقامات در این رده بندی جای می گیرند.

به عنوان مثال، افرادی که توییت هایی ارسال و ادعا می کنند دوری گزینی های اجتماعی بی اثر است، یا افرادی را ترغیب می کنند که دوری گزینی اجتماعی را رعایت نکنند مشمول قانون حذف توییت می شوند. شرکت توییتر تمامی کارمندان خود را به دورکاری تشویق کرده است و حقوق کارمندان ساعتی را نیز تمام و کمال پرداخت می کند.

علاوه بر این ، تمام مصاحبه های شغلی را فقط به صورت ویدیویی انجام می دهد. اقدامی که توسط بسیاری از شرکتهای فناوری دیگر نیز تکرار شده است. سیاست اصلاح اطلاعات در پلتفرم توییتر، از سوی دیگر شرکت ها نیز به شکل مشابه اجرا می شود. برای مثال فیس بوک نیز در تلاش است اطلاعات جعلی را حذف کند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22243

به "توییتر خاطرنشان کرد: توییت هایی که درمانهای کاذب کرونا را رواج داده و راهنمایی های علمی را کمرنگ کنند حذف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر خاطرنشان کرد: توییت هایی که درمانهای کاذب کرونا را رواج داده و راهنمایی های علمی را کمرنگ کنند حذف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید