تکذیب یک ویدئو در مورد سانحه شناور کنارک

به گزارش بلاگ پو، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با صدور اطلاعیه ای انتصاب ویدئویی در مورد شلیک موشک و سانحه یگان شناور کنارک را تکذیب کرد.

تکذیب یک ویدئو در مورد سانحه شناور کنارک

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه روابط عمومی نیروی دریایی ارتش آمده است:

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش فیلم منتشر شده در فضای مجازی در مورد شلیک موشک و سانحه یگان شناور کنارک را بطور قطع تکذیب می نماید.

از ساعات ابتدایی دوشنبه ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سازندگان ویدئو با به تصویر کشاندن سکوی پرتاب کننده یک شناور و لحظه انهدام شناوری دیگر، مدعی شدند که سکوی پرتاب کننده متعلق به ناو جماران و شناوری که مورد انهدام قرار میگیرد، شناور کنارک است.

عصر روز یکشنبه 21 اردیبهشت حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

بر اساس اعلام نیروی دریایی ارتش، تعداد شهدای این حادثه 19 تن بوده و تعداد مجروحان نیز 15 نفر است که در شرایط مناسبی به سر می برند.

شناور حادثه دیده کنارک طی عملیاتی برای آنالیز های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26162

به "تکذیب یک ویدئو در مورد سانحه شناور کنارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب یک ویدئو در مورد سانحه شناور کنارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید