ثبت نام بیش از 50 هزار دیابتی برای دریافت انسولین قلمی؛ تا به امروز

به گزارش بلاگ پو، رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزرات بهداشت با اشاره به برنامه ثبت نام دیابتی ها در سامانه مدیریت بیماری های نادر جهت ساماندهی توزیع انسولین قلمی، گفت: تا به امروز بیش از 50 هزار نفر در این برنامه ثبت نام نموده اند.

ثبت نام بیش از 50 هزار دیابتی برای دریافت انسولین قلمی؛ تا به امروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر مهدی شادنوش، با اشاره به برنامه ثبت نام دیابتی ها در سامانه مدیریت بیماری های نادر جهت ساماندهی توزیع انسولین قلمی، گفت: تمام بیماران دیابتی که انسولین قلمی استفاده می نمایند، حتما به مراکز تخصصی که از سوی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شده، مراجعه نموده و اطلاعات شان را در سامانه مدیریت بیماری های نادر ثبت نمایند؛ چراکه در ماه های آینده به مرور فقط به کسانی انسولین قلمی تعلق می گیرد که در سامانه ثبت اطلاعات شده باشند.

وی اضافه کرد: بنابراین هر دانشگاه علوم پزشکی یکسری مرکز تخصصی را اعلام نموده که دیابتی هایی که انسولین قلمی دریافت می نمایند، جهت ثبت اطلاعاتشان به این مراکز مراجعه نمایند.

شادنوش گفت: در عین حال اگر مرکزی در فهرست اعلامی وزارت بهداشت برای ثبت نام وجود دارد، اما از ثبت نام مبتلایان به دیابت در سامانه مدیریت بیماری های نادر ابراز بی اطلاعی می نماید، افراد حتما به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرشان شکایت نمایند. به طوری که می توانند با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهر خود تماس گرفته و اعلام نمایند که فلان مرکزی که وزارت بهداشت برای ثبت نام دیابتی ها جهت ساماندهی توزیع پن انسولین اعلام نموده، مراجعه کردیم و آن ها ثبت نامی انجام نداده اند.

وی تاکید نمود: تا به امروز بیش از 50 هزار نفر در این برنامه ثبت نام نموده اند.

لازم به ذکر است که فهرست مراکز تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی جهت ثبت نام دیابتی هایی که انسولین قلمی دریافت می نمایند، اعلام شده و برای مشاهده اسامی این مراکز اینجا را کلیک کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49827

به "ثبت نام بیش از 50 هزار دیابتی برای دریافت انسولین قلمی؛ تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 50 هزار دیابتی برای دریافت انسولین قلمی؛ تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید