حزب آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس فراکسیون حزب سبز مجلس آلمان با در مجموع مضر خواندن قرارداد تجارت آزاد بین آمریکا و اروپا موسوم به تی تی آی پی خواهان توقف مذاکرات در این باره شد.

حزب آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه آلمانی دویچه ویرتشافتز ناخریشتن، فراکسیون سبزهای آلمان خواهان سرانجام مذاکرات تجارت آزاد با آمریکا موسوم به تی تی آی پی شد.

آنتون هوف رایتر، رئیس فراکسیون حزب سبز مجلس آلمان خواهان سرانجام مذاکرات در این باره شده و گفت: کار تی تی آی پی دیگر با اصلاحات جزئی انجام نمی گردد. ما باید مذاکرات در این باره را متوقف نموده و شروعی مجدد را آماده سازی کنیم. دولت آلمان نباید اجازه دهد که حمایت از محیط زیست و مصرف کننده و حاکمیت قانون در کشور ما زیر چرخ های این قرارداد گرفتار گردد.

معاون صدر اعظم آلمان هم اخیراً در گفتگویی گفته است که هیچ شانسی برای نهایی شدن این قرارداد تا سرانجام امسال میلادی آن گونه که صدر اعظم آلمان می خواهد وجود ندارد.

وی منعقد نشدن قرارداد تجارت آزاد بین اروپا و آمریکا را بهتر از یک قرارداد بد دانست.

ظاهراً در دولت ائتلافی آلمان یک دعوا و اختلاف درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا شکل گرفته است. در حالی که گابریل در یک آنالیز درباره شرایط اخیر مذاکرات در این باره ارزیابی انتقاد آمیزی در این باره نموده است، صدر اعظم آلمان همچنان برای دستیابی به توافقی با آمریکا بر سر این قرارداد بحث برانگیز کوشش می نماید.

یک سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان نیز چندی پیش به عنوان نتیجه 14 دور مذاکرات بین بروکسل و واشنگتن درباره قرارداد تجارت آزاد که از تابستان سال 2013 شروع شده است گفت که در بعضی نکات البته نزدیکی هایی وجود داشته است اما در بعضی مسائل دیگر همچنان اختلاف نظرهای بزرگی وجود دارد.

سوسیال دموکرات های آلمان مدتهاست که درباره معنادار بودن چنین قراردادی ابراز شک و تردید نموده اند.

روزنامه هندلز بلات آلمان نیز با استناد به یک تجزیه و تحلیل داخلی وزارت اقتصاد آلمان گزارش داد که اروپا و آمریکا همچنان در مسائل کلیدی از هم دور هستند. بر این اساس بزرگترین مانع بر سر دستیابی به توافق، اجتناب دولت آمریکا از این امر است که برای شرکت های اروپایی امکان دسترسی عادلانه و مناسب به قراردادهای عمومی در آمریکا را فراهم کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19322

به "حزب آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب آلمانی خواهان توقف مذاکرات تجارت آزاد اروپا با آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید